رشدی که زیاد دوام نداشت/ افت اندک شاخص کل بورس

امروز در حالی که شاخص کل معاملات را جاندار آغاز کرده بود، در ادامه افت کرد و وارد محدوده قرمز شد.

به گزارش فولادبان؛ امروز در حالی که شاخص کل بازار سرمایه با رشدی خوب معاملات را آغاز کرد، اما در ادامه مسیر، با افزایش عرضه‌ها در اکثر سهم‌های شاخص‌ساز، باز هم افت کرد و افت اندکی نسبت به جایگاه دیروز خود داشت. نماگر اصلی بورس با افت هزار و 397 واحدی، به یک میلیون و 436 هزار و 68 واحد رسید.

شاخص کل هم‌وزن نیز وضعیتی مشابه نماگر اصلی بورس داشت و امروز با وجود اینکه در ابتدای معاملات رشد کرده بود، در انتها با کاهش 3 هزار و 868 واحدی، روی پله 398 هزار و 302 واحدی ایستاد، اما شاخص فلزات اساسی با استقبال گرم سهامداران از سهام این گروه، 14 هزار و 234 واحد رشد کرد و رقم یک میلیون و 121 هزار و 325 واحد را نشان داد.

امروز، نمادهای «شستا»، «شپنا»، «فملی»، «فسبزوار»، «کیمیاتک»، «فولاد» و «شبندر»، فهرست پرتراکنش‌های بازار را تشکیل دادند. نمادهای «فملی»، «شستا»، «شپدیس» و «نوری» هم بیشترین اثر مثبت را روش شاخص داشتند، ولی نمادهای «شپنا»، «حکشتی» و «خودرو» بیشترین اثر منفی را روی شاخص داشتند.

در معاملات روز جاری، نمادهای فولادی، تقریبا متعادل معامله شدند؛ به نحوی که نمادهای «فپنتا»، «فنورد» و «فسپا» بیشترین رشد قیمت را تجربه کردند. دو نماد «کچاد» و «کگل» هم در محدوده منفی معامله شدند. در بازار فرابورس، نماد «ذوب» هم منفی معامله شد و وضعیت خوبی نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *