جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 01 شهریور 1402 - 9 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی کرد:

بررسی اقدامات وزارت خارجه برای آزادسازی منابع مالی بلوکه شده

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آخرین اقدامات وزارت خارجه در خصوص آزادسازی منابع بلوکه شده ایران و تسهیل پیاده روی اربعین در جلسه کمیسیون بررسی شد.

بررسی اقدامات وزارت خارجه برای آزادسازی منابع مالی بلوکه شده عینک فولادی

به گزارش فولادبان، ابوالفضل عموئی با اشاره به نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با وزیر امور خارجه، گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی با وزیر امورخارجه و معاونان وی جلسه مشترکی برگزار کردند. در این جلسه، کاظمی قمی، نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در افغانستان نیز حضور داشت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: آقای قمی با تشریح آخرین وضعیت موضوعات دوجانبه در روابط جمهوری اسلامی و افغانستان، از جمله پیگیری موضوع حقابه رود هیرمند، گفت که «در پیگیری این موضوع جدی هستیم و بازدید هیات ایرانی از دهرآود اجرای بخشی از معاهده توسط هیات حاکمه کابل بود.»

وی در ادامه اظهار کرد: در این جلسه آقای امیرعبداللهیان و همکاران‌اش اقدامات وزارت امور خارجه برای حمایت از ایرانیان خارج از کشور، تسهیل مراسم پیاده روی اربعین حسینی و همچنین اقدامات مقابله‌ای وزارت امورخارجه برای مقابله با اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور‌های اروپایی را تشریح کردند.

عموئی یادآور شد: معاون سیاسی وزارت امور خارجه هم روند آزادی زندانیان ایرانی در آمریکا و آزاد شدن منابع مالی مسدود شده ایران در کره جنوبی و پیگیری رفع تحریم‌ها را تشریح کرد. نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی هم با تبیین نظرات خود بر همکاری مجلس با وزارت امور خارجه در تصویب “لایحه حمایت از ایرانیان خارج از کشور” تاکید و از اقدامات وزارت خارجه در جهت تامین منافع ملی تقدیر کردند.

 

 

تلگرامی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آخرین اقدامات وزارت خارجه در خصوص آزادسازی منابع بلوکه شده ایران و تسهیل پیاده روی اربعین در جلسه کمیسیون بررسی شد.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه هم روند آزادی زندانیان ایرانی در آمریکا و آزاد شدن منابع مالی مسدود شده ایران در کره جنوبی و پیگیری رفع تحریم‌ها را تشریح کرد. نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی هم با تبیین نظرات خود بر همکاری مجلس با وزارت امور خارجه در تصویب “لایحه حمایت از ایرانیان خارج از کشور” تاکید و از اقدامات وزارت خارجه در جهت تامین منافع ملی تقدیر کردند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors