جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
رپورتاژ آگهی 08 تیر 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

کیان پانل | تولید کننده ساندویچ پانل

کیان پانل | تولید کننده ساندویچ پانل رپورتاژ آگهی خرید ساندویچ پانل, سازه پیش ساخته, ساندویچ پانل, سوله کیان پانل | تولید کننده ساندویچ پانل

کیان پانل

شرکت کیان پانل به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان ساندویچ پانل در ایران فعالیت دارد. کیان پانل انواع ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی تولید می‌کند، انواع اکسسوری و متعلقات ساندویچ پانل توسط این شرکت تولید می‌شود.

تاریخچه کیان پانل

این شرکت با 50 سال سابقه در زمینه تولید انواع مصالح و ماشین آلات سنگین در بازار ایران فعالیت دارد، از شرکت های زیر مجموعه وابسته به کیان پنل می‌توانیم به تیراژ دیزل اشاره کنیم. تیراژ دیزل در زمینه تولید انواع ماشین الات راه سازی و عمرانی فعالیت دارد.

محصولات شرکت کیان پانل از کیفیت بالایی برخوردار هستند، استفاده از استاندارد های روز دنیا در تولید محصولات این شرکت سبب شده است تا به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان ایران در این زمینه شناخته شود.

در ادامه به بررسی محصولات پانل این شرکت می‌پردازیم.

ساندویچ پانل دیواری کیان

ساندویچ پانل دیواری

استفاده از مصالح ساختمانی مدرن پیش ساخته امروزه بسیار رایج است و به راحتی می‌توانید با استفاده از ساندویچ پانل دیواری سازه های مدرن پیش ساخته با جدید ترین استاندارد های روز دنیا را ایجاد کنید، پانل دیواری متشکل از سه لایه است که می‌تواند در برابر رطوبت و شرایط جوی مختلف مقاومت بالایی داشته باشد، ساندویچ پانل دیواری کیان به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا در ساخت و متریال به کار رفته می‌تواند بهترین گزینه برای شما عزیزان باشد.

این نوع پانل دیواری به دلیل داشتن فوم عایق هسته از جنس اکس پی اس ، پلی اورتان، پشم سنگ و پلی استایرن می‌تواند بهترین گزینه برای جایگزینی آجر، سنگ و سفال در صنعت ساختمان سازی باشد.

ساندویچ پانل سقفی کیان

ساندویچ پانل سقفی

استفاده از پانل سقفی برای تولید انواع سقف های پیش ساخته کاربرد دارد، ساخت سقف و ایزوله سازی سقف یک سازه سوله یا ساختمان بسیار مهم است، به همین جهت ساندویچ پانل سقفی می‌تواند بهترین انتخاب باشد ، ساندویچ پانل سقفی کیان دارای انواع فوم هسته است که می‌تواند در برابر شرایط جوی مختلف پایداری خود را داشته باشد، استفاده از سقف ساندویچ پانل عمدتاً در کشور های شمالی و مکان هایی که از نظر جغرافیایی دارای بارش زیاد هستند استفاده می‌شود.

اما تنها کاربرد ساندویچ پانل سقفی کیان در ساختمان ها نیست و در انواع سوله در مکان های مختلف کاربرد دارد. سرعت در اجرا و نصب ساندویچ پانل سقفی سبب شده است تا امروزه بسیاری از سازندگان مطرح کشور از ساندویچ پانل کیان در سازه خود استفاده نمایند.

مقایسه ساندویچ پانل با مصالح سنتی ساختمان

مصالح ساختمان مانند آجر سیمان و گچ دارای قیمت تمام شده بسیار بالا تر از ساندویچ پانل هستند از طرفی سرعت انجام پروژه های ساختمانی و سازه ای در مقایسه با ساندویچ پانل بسیار پایین تر است شما می‌توانید با استفاده از ساندویچ پانل انواع سازه را در کم تر از 2 ماه راه اندازی کنید اما استفاده از روش قدیمی ساخت یک سازه یا ساختمان ممکن است تا یک سال زمان نیاز داشته باشد.

داشتن گواهی نامه های استاندارد سبب شده است تا ساندویچ پانل به عنوان یک مصالح مدرن باشد که در حفظ انرژی و جلوگیری از مصرف بی رویه گاز و برق در فصول مختلف سال تاثیر مستقیم داشته باشد.

نصب ساندویچ پانل

پس از خرید پانل نوبت نصب آن است، در نصب ساندویچ پانل از زیرسازی پروفیل استفاده می‌شود که به صورت شبکه ای ایجاد می‌شوند، پس از ایجاد شبکه ای از جنس پروفیل کار زیر سازی به اتمام می‌رسد و نوبت به بخش اصلی نصب می‌رسد، در این هنگام ساندویچ پانل دیوار و سقف بر روی پروفیل های ایجاد شده به وسیله پیچ مخصوص ساندویچ پانل محکم می‌شوند سپس نوبت به آب بندی سازه می‌باشد، آب بندی پانل به وسیله چسب پلی اورتان مخصوص و فیتر انجام می‌شود.

فیتر بین دو شیت ساندویچ پانل قرار گرفته می‌شوند وسپس پیچ می‌شوند تا درز میان پانل های سقف از بین برود، استفاده از چسب پلی اورتان سبب شده است تا فاصله های میان شیت های نصب شده ساندویچ پانل سقفی و دیواری گرفته شود.

نصب یکی از اصلی ترین بخش ها است استفاده از یک تیم نصاب خبره در این زمینه می‌توانید از بروز هزینه های اضافه جلوگیری کند.

چرا ساندویچ پانل کیان؟

استفاده از ساندویچ پانل روز به روز در حال گسترش است به همین دلیل کیان پانل سعی کرده است تا بهترین متریال را در ساخت ساندویچ پانل های خود استفاده کند تا بتواند یکی از برترین تولید کنندگان باشد، علاوه بر این موضوع ساندویچ پانل به دلیل داشتن صرفه اقتصادی از اصلی ترین متریال محصولات پیش ساخته محسوب می‌شود که با آن می‌توانید سازه های مختلفی را بسازید در کوتاه ترین زمان ممکن با هزینه کم تر نسبت به گچ و سیمان و…، برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش کیان پانل تماس بگیرید تا راهنمای شما در مسیر خرید پانل باشند.

برچسب ها :
ساندویچ پانل,خرید ساندویچ پانل,سوله,سازه پیش ساخته

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors