جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 27 شهریور 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تفاضل 20 درصدی قیمت ورق گرم فولاد مبارکه با بازار + جدول

اختلاف قیمت ورق گرم فولاد مبارکه با مبنای ضخامتی 4 میلیمتر در بازار آزاد با آخرین عرضه بورس کالای ایران به حدود 20 درصد رسیده است.

تفاضل 20 درصدی قیمت ورق گرم فولاد مبارکه با بازار + جدول عینک فولادی اخبار فولاد مبارکه فولاد

به گزارش فولادبان، یک مقام مسئول دولتی درباره علت این تفاضل قیمتی در فضای مجازی اعلام کرد: بر اساس فرمول شورای رقابت قیمت پایه ورق گرم درعرضه این هفته مبارکه در بورس کالا در محدوده 15 میلیون تومان و یا24 درصد کمتر از بازار خواهد بود.

در گزارش مدیریت اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری ایمیدرو درباره دیگر علل اختلاف قیمت ورق گرم فولاد مبارکه با بازار آمده است: تاخیر در تولید و تحویل ورق گرم در شرکت فولاد مبارکه بدلایل تعمیرات فصلی و محدودیت برق،️  انتقال معاملات ورق گرم در بورس کالا به آخرماه ، افزایش قیمت دلار و کاهش امید به حصول توافق برجام از مهمترین علل این اختلاف قیمتی است.

امیر صباغ، در بخش دیگری از این گزارش درباره اختلاف قیمت ورق گرم بازار و بورس کالا آورده است: فروش ورق گرم فولاد مبارکه فروش سلف 3 ماهه بوده و این شرکت در حال تحویل محموله های فروخته شده در ماه های اردیبهشت و خرداد با محدوده قیمتی 18 میلیون و 700 هزار تومان و تناژ 21 تن است و از سوی دیگر بازاردر حال گرفتن سیگنال جنگ روسیه و قله قیمتی ناشی از آن است.

مدیریت اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری ایمیدرو در پایان آورده است: افزایش 50 دلاری قیمت ورق گرم CIS طی 3 هفته اخیر بروی بازار ایران اثرگذار بوده، هرچند قیمت فوب چین در این بازه نزولی بوده و اثر آن خنثی شده است .

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors