جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 01 دی 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بورس سبز به تعطیلات آخر هفته رفت

بورس اوراق بهادار با رشد 40 هزار واحدی شاخص سبز به استقبال تعطیلات آخر هفته رفت.

به گزارش فولادبان، بازار سرمایه این هفته با انتشار اخبار امیدوارکننده و حمایت از سوی وزیر اقتصاد این هفته سبز به کار خود پایان داد و افزایش قیمت دلار نیز مزید بر علت شد تا شاخص امروز را هم سبز سر کند. برخی از کارشناسان متعتقدند فشار فروش هفته‌های اخیر تا حدودی با تعیین تکلیف بودجه و اتخاذ تصمیماتی در خصوص متغییرهای موثر بر بازار سرمایه، از بین رفته است، اما افزایش قدرت بازار سرمایه نیازمند حمایت حقوقی‌هاست.

نماگر اصلی بورس با رشد 40 هزار و 652 واحدی، به یک میلیون و 359 هزار و 12 واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز با افزایش 9 هزار و 558 واحدی، رقم 357 هزار و 767 واحدی را نشان داد. امروز که بازار سرمایه وضعیت سبز را پشت سر گذاشت، شاخص گروه فلزات اساسی نیز افزایش محسوسی داشت و با رشد 30 هزار و 896 واحدی، در نقطه یک میلیون و 93 هزار و 176 واحدی آرام گرفت.

امروز، فهرست نمادهای پرتراکنش بازار نمادهای «خودرو»، «فولاد»، «شتران»، «خساپا»، «برکت»، «کالا» و «فملی» را نشان می‌داد. نمادهای «فارس»، «فولاد»، «فملی»، «شستا»، «پارسان»، «وغدیر» و «شپدیس» بیشترین تأثیر را روی روند شاخص کل گذاشتند.

در معاملات روز جاری، نمادهای «فخاس»تنها نماد سرخ گروه فلزات اساسی بود، اما نمادهای «فولاد»، «کاوه» و «فخوز» بیشترین رشد قیمت را در سهام خود داشتند. نمادهای معدنی «کچاد» و «کگل» هم امروز در گروه کانه فلزی وضعیت خوبی را پشت سر گذاشتند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors