جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 31 خرداد 1399 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بورس همچنان روی بورس/ صعود 35 هزار واحدی فلزات اساسی

امروز هم بازار سرمایه مانند بیشتر روزهای چند ماه اخیر روی ریل صعودی قرار داشت و تاکنون شاخص کل بیش از 40 واحد بالاتر رفته است. در روز جاری همچنین شاخص فلزات اساسی نیز از همان ابتدای معاملات روندی صعودی را در پیش گرفت و این شاخص تا این لحظه نزدیک 35 هزار واحد بالاتر رفته است.

به گزارش فولادبان، به نظر می‌رسد که بورس همچنان روی بورس قرار دارد و پس از ثبت رکوردهای خارق‌العاده برای بازار سرمایه در ماه‌های گذشته، همچنان باید شاهد رکوردهای جدیدی در این بازار باشیم. به نحوی که امروز هم شاخص کل بورس توانست خود را در کانال یک میلیون و 200 هزار واحدی تثبیت کند و هم‌اکنون (ساعت 11:45 روز شنبه 31 خرداد) با افزایش 40 هزار و 445 واحدی به رقم یک میلیون و 270 هزار و 119 واحد رسیده است. در همین حال، شاخص کل (هم‌وزن) نیز با رشد 10 هزار و 245 واحدی رقم 409 هزار و 32 واحد را نشان می‌دهد.

همزمان در قسمتی دیگر از تالار شیشه‌ای نیز شاخص فلزات اساسی از همان ابتدای معاملات با شیب تندی روی ریل صعودی قرار گرفت و در 15 دقیقه ابتدایی این شاخص بیش از 19 هزار واحد بالاتر رفت. در ساعت‌های بعدی نیز فلزات اساسی صعود خود را با شیبی ملایم‌تر ادامه می‌داد که ناگهان در این روند صعودی، این شاخص مجددا جهشی نزدیک به 13 هزار واحد را هم تجربه کرد. در مجموع هم‌اکنون شاخص فلزات اساسی با افزایش 34 هزار و 824 واحدی به رقم 825 هزار و 405 واحد رسیده است.

اما در روز روشن بودن چراغ‌های سبز بازار سرمایه، نمادهای «بانک ملت»، «فولاد مبارکه اصفهان»، «پالایش نفت اصفهان»، «ملی صنایع مس ایران» و «بانک صادرات» پربیننده‌ترین نمادهای بازار سرمایه را تشکیل دادند. همچنین در میان شرکت‌های اثرگذار در شاخص فلزات اساسی بیشتر نمادها با افزایش قیمت مواجه شدند که در این میان سهم نمادهای «مس شهید باهنر»، «کالسیمین»، «فولاد خوزستان»، «غلتک‌سازان سپاهان» و «آلو مراد» از بقیه بیشتر بود. در این روز همچنین نماد «سرمایه‌گذاری توکا فولاد» تنها نمادی در میان فلزات اساسی بود که کاهش قیمت را تجربه کرد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors