جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 04 خرداد 1403 - 3 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
در گفتگو با فولادبان ارائه شد؛

تحلیل هفتگی بازار سرمایه از نگاه یک کارشناس/ رشد و کاهش شارپی برای بورس اتفاق نمی‌افتد

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به اینکه شاخص کل در محدوده فعلی به کف سه ماهه اخیر خود رسیده، پیش بینی می‌شود شاخص از این محدوده پایین‌تر نرود.

تحلیل هفتگی بازار سرمایه از نگاه یک کارشناس/ رشد و کاهش شارپی برای بورس اتفاق نمی‌افتد اخبار

احسان بیگی در گفتگو با فولادبان با تحلیل هفتگی بازار سرمایه مطرح کرد: هفته جاری شاخص کل بورس تهران از ۲ میلیون و ۱۶۰ هزار واحد حدود ۵۰ هزار واحد کاهش را تجربه کرد و در آخرین روز کاری خود به ۲ میلیون و ۱۱۰ هزار واحد رسید. از طرفی، حادثه‌ای که برای رئیس جمهور در روز یکشنبه رخ داد، باعث شد بازار تا حدودی تا پایان هفته بسته باشد.

وی در ادامه اضافه کرد: البته ناگفته نماند که روز قبل از وقوع این حادثه، کاهش زیادی حدود ۵۰ هزار واحد در بورس تهران رخ داد و بر همین اساس، می‌توان گفت شاخص کل در محدوده فعلی به کف سه ماهه اخیر خود رسیده است.

به گفته کارشناس بازار سرمایه، با توجه به اینکه شاخص کل در محدوده فعلی به کف سه ماهه اخیر خود رسیده، پیش بینی می‌شود شاخص از این محدوده پایین‌تر نرود.

بیگی با اشاره به روند هفته آتی بورس اظهار کرد: با توجه به اینکه نرخ دلار نوسان زیادی نداشته و در محدوده ۵۶ تا ۵۸  هزار تومانی در نوسان است، به نظر می‌رسد هفته آینده نیز شاخص کل تغییر چندانی نداشته و احتمال افت بیش از این محدوده، بسیار کم است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین برای شاخص کل رشد زیادی را نیز نمی‌توان متصور نشد و می‌توان گفت شاخص کل در همین حوالی ۲ میلیون و ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار واحدی خواهد ماند البته شاخص در هفته آینده تنها زمانی به ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد می‌رسد که بتواند به محدوده ۲ میلیون و ۱۶۰ هزار واحدی برسد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors