جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 24 اردیبهشت 1403 - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
رییس کل دادگستری مازندران عنوان کرد:

ضرب الاجل ۳ ماه دستگاه قضا به مالکان معادن در مسیر مرزن آباد-چالوس

رییس کل دادگستری مازندران سه ماه به صاحبان معادن در مرزن آباد-چالوس فرصت داد تا الزامات و دغدغه های زیست محیطی مردم را برطرف کنند.

ضرب الاجل ۳ ماه دستگاه قضا به مالکان معادن در مسیر مرزن آباد-چالوس اخبار

به گزارش فولادبان، عباس پوریانی در جلسه ویژه شورای حفظ حقوق بیت المال و ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران در مرزن آباد، افزود: کوتاهی در خصوص حقوق مردم به هیچ وجه از سوی هیچ اداره و ارگانی مورد قبول نخواهد بود و آنجا که بحث حقوق مردم مطرح باشد همه ادارات باید پای کار بیایند و از حقوق شهروندی مردم دفاع کنند.

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: ریاست قوه قضائیه نیز بر مساله حقوق شهروندی، حقوق مردم و حقوق بیت المال تاکید ویژه ای داشته و برای این موارد اهمیت ویژه ای قائل هستند.
رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال استان مازندران ادامه داد: در بحث کالاهای متروکه شخص رئیس قوه قضائیه برای حل مساله ورود کردند و با همراهی و تعامل مجموعه دولت، بسیاری از موارد موجود در این خصوص، ساماندهی شد.

پوریانی خاطرنشان کرد: مدیران باید نگرش توسعه‌ای و بروز به مسائل داشته و با نگاه به آینده با کمک یکدیگر برای رضایت بیشتر مردم تلاش کنند.

رئیس کل دادگستری مازندران اظهار کرد: ما امین مردم و متولی حل مشکلات مردم هستیم؛ مشکلات مردم مشکلات ماست و همه باید تلاش کنیم تا نسبت به حل مشکلات مردم در اسرع وقت اقدام شود.

پوریانی تاکید کرد: حضور مدیران دستگاه قضائی و اجرایی در کنار یکدیگر یک فرصت مهم و ارزنده است که قطعاً در پیشرفت و توسعه و آبادانی استان مازندران بسیار مؤثر خواهد بود.
وی تصریح کرد: کار و خدمت به مردم به هیچ دلیلی نباید متوقف شود و قطعاً مصوبات جلسه امروز برای همه مدیران ذیربط لازم الاجرا خواهد بود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors