جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 23 اردیبهشت 1403 - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
در گفتگو با فولادبان مطرح کرد:

مصائب فولادی‌ها و معدنی‌ها ادامه دارد/ قاچاق؛ جایگزین صادرات می‌شود؟

رئیس کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق ایران گفت: دولت راهکاری مناسب جهت صادرکنندگان فولاد ایجاد کند چرا که با ادامه این روند صادرات جای خود را به قاچاق خواهد داد.

مصائب فولادی‌ها و معدنی‌ها ادامه دارد/ قاچاق؛ جایگزین صادرات می‌شود؟ اخبار

بهرام شکوری رئیس کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق ایران در گفتگو با فولادبان، با اشاره به الزام به عرضه ۱۰۰ درصدی ارز فولادی‌ها در سامانه نیما مطابق با تصمیم وزارت صمت در اواخر سال گذشته گفت: در  هنوز مشکل تامین ارز صادرکنندگان فولاد حل نشده است و در همین رابطه با رایزنی های انجام شده قرار است امروز یکشنبه جلسه ای با فرزین رئیس بانک مرکزی و یکشنبه هفته آینده نیز با مخبر معاون اول رییس جمهور و هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران برگزار خواهد شد که امیدواریم این مشکلات پیش آمده برای صادر کنندگان فولاد حل شود.

شکوری با اشاره به تبعات این موضوع و ادامه این مشکل افزود: ادامه این روند نه تنها باعث توقف تولید بلکه باعث تعطیلی بسیاری از واحدهای تولید کننده خواهد شد و خسارت های زیادی را به بار خواهد آورد و عملا قاچاق و راههای غیر رسمی فعال خواهد شد و ارزی به دولت نخواهد رسید و باید دولت راهکار دیگری را برای این مشکل ارائه دهد.

وی در پایان افزود: سیاست های ارزی توسط بانک مرکزی وضع و این مجموعه توسط دولت اداره می شود و این انتظار از دولت می‌رود مشکل را حل کند. تولید به مانند یک جاده یک طرفه است و نباید توقف در آن ایجاد شود و در این رابطه ما به دنبال کم کردن زیان ایجاد شده خود هستیم ولی ادامه این روند تا یک بازه زمانی میسر خواهد بود ولی بعد از گذشت این زمان تبعات زیادی را به بار خواهد آورد.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors