جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 20 اردیبهشت 1403 - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
در گفتگوی نماینده مجلس با فولادبان مطرح شد؛

ضرورت کمک از صنایع برای تنظیم مصوبات/ علی آبادی برای تبدیل واگن وزارت صمت به لوکوموتیو تلاش کند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: عباس علی آبادی باید تلاش کند تا اشتباهات و خطاهای ادوار گذشته را تکرار نکند و وزارت صمت را به جایگاه اصلی خود به عنوان لوکوموتیو پیشرفت کشور بازگرداند؛ چرا که در حال حاضر، وزارت صمت در حد یک واگن است.

ضرورت کمک از صنایع برای تنظیم مصوبات/ علی آبادی برای تبدیل واگن وزارت صمت به لوکوموتیو تلاش کند اخبار

روح‌الله ایزدخواه در گفتگو با فولادبان در خصوص عملکرد وزارت صمت بیان کرد: در حال حاضر، وزارت صمت اخیرا آیین نامه ۸۰ ماده‌ای درباره تخصیص ارز تصویب و ابلاغ کرد که انجمن‌ها و اتحادیه‌ها خبر ندارند. زمانی که خانواده صنعت در جریان این گونه اتفاقات نیست، چگونه می‌توان انتظار داشت برای پیشبرد کشور مشارکت کنند؟

وی در ادامه اضافه کرد: آیین نامه‌ها و مصوبات نباید بدون خبر از انجمن‌های صنعتی صورت بگیرد و همچنین باید در هر نوع تنظیم گری، انجمن‌ها و تشکل‌های صنعتی مشارکت داده شوند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عباس علی آبادی که به توانمندی‌های وی واقف هستیم، باید تلاش کند تا اشتباهات و خطاهای ادوار گذشته را تکرار نکند و وزارت صمت را به جایگاه اصلی خود به عنوان لوکوموتیو پیشرفت کشور بازگرداند؛ چرا که در حال حاضر، وزارت صمت در حد یک واگن است.

ایزدخواه با اشاره به اینکه وضعیت نباید به گونه‌ای باشد که وزیر صمت صراحتا بگوید من وزیر التماس هستم، افزود: اگر جهش تولید ملاک است، وزیر صمت باید در قسمت نوک پیشانی دولت قرار بگیرد و دیگران از وی تبعیت کنند؛ اما در شرایط فعلی، بانک مرکزی، گمرک و مالیات هر کدام کار خود را انجام می‌دهند.

وی اظهار داشت: بر همین اساس، می‌توان گفت راه میانبر این است که از اصحاب صنعت برای برنامه‌ریزی کشور کمک بگیریم و با سپردن امورات مدیریتی و اداره صنعت، به آنها اعتماد کنیم که در غیر اینصورت، بحث مشارکت تحقق نمی‌یابد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors