جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 07 اردیبهشت 1403 - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/ از مهمترین عرضه هفته چه خبر؟

خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری را مورد بررسی قرار داد.

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/ از مهمترین عرضه هفته چه خبر؟ اخبار

به گزارش فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت.

 

در مهمترین عرضه هفته، در معاملات روز دوشنبه بیستم آذر، برای ۱۱۵ هزار و ۱۲۵ تن تقضا وجود داشت و قیمت میانگین موزون ۲۱۳ هزار و ۲۸۲ ریال را روی تابلوی معاملاتن به ثبت رساند.

 

 

جزئیات این معاملات به شرح ذیل است:

 

ریز معاملات روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

در معاملات روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، از ۶۵ هزار تن محصول فولادی عرضه شده در تالار صنعتی بورس کالا، ۵۴ هزار تن یعنی معادل ۸۳ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۱۰ هزار تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و تمام آن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۲۹ هزار و ۷۶۴ ریال است که نشان از ثبات قیمت این محصول دارد.

همچنین، ۴۴ هزار تن از حجم عرضه شده آهن اسفنجی بریکت مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۱۴۲ هزار و ۵۸۴ ریال به فروش رسید.

 

ریز معاملات روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

در معاملات روز دوشنبه ۳  اردیبهشت ۱۴۰۳، از ۳۱۵ هزار و ۹۴۱ تن محصول فولادی عرضه شده در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا، ۱۳۱ هزار و ۸۷۵ تن یعنی معادل ۴۱ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۲۴۲ هزار و ۹۴۱ تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۱۱۵ هزار و ۱۲۵ تن یعنی معادل ۴۷ درصد از آن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۱۳ هزار و ۲۸۲ ریال است که نشان از رشد ۰٫۳ درصدی قیمت این محصول دارد.

همچنین، ۱۶ هزار تن از حجم عرضه شده تختال C، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۲۴۵ هزار ریال به فروش رسید.

علاوه بر این، فروشندگان ورق سرد B، به میزان ۳ هزار تن از این محصول عرضه کردند و با استقبال ضعیف مشتریان ۲۵ درصد آن با همان قیمت پایه یعنی ۴۲۴ هزار و ۸۵۵ ریال به فروش رفت.

 

ریز معاملات روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

در معاملات روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، از ۴۳۷ هزار و ۴۷۰ تن محصول فولادی عرضه شده در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا، ۴۳۶ هزار و ۴۷۰ تن یعنی معادل ۹۹ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۲۴۲ هزار و ۹۴۱ تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۱۱۵ هزار و ۱۲۵ تن یعنی معادل ۴۷ درصد از آن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۱۳ هزار و ۲۸۲ ریال است که نشان از رشد ۰٫۳ درصدی قیمت این محصول دارد.

در همین حال، ۳ هزار و ۸۷۰ تن نبشی در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۹۰۰ تن یعنی معادل ۲۳ درصد از آن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۵۴ هزار و ۲۲۰ ریال است که نشان از رشد ۰٫۳ درصدی قیمت این محصول دارد.

همچنین، ۳۰۰ تن از حجم عرضه شده ناودانی، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۲۵۹ هزار و ۱۷۳ ریال به فروش رسید.

علاوه بر این، فروشندگان ورق سرد B، به میزان ۳ هزار تن از این محصول عرضه کردند و با استقبال مشتریان ۶۳ درصد آن ۸٫۳ درصد پایین تر از قیمت پایه یعنی ۴۲۴ هزار و ۸۵۵ ریال به فروش رفت.

در همین حال، ۱۴ هزار و ۵۵۰ تن ورق گالوانیزه G در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۸ هزار و ۵۵۰ تن یعنی معادل ۵۸ درصد از آن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۴۶۵ هزار و ۶۵۲ ریال است که نشان از رشد ۹٫۶ درصدی قیمت این محصول دارد.

همچنین، ۵۵۰ تن از حجم عرضه شده ورق قلع اندود، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۶۴۲ هزار ریال به فروش رسید.

علاوه بر این، فروشندگان سنگ آهن دانه بندی، به میزان ۳۲۰ هزار تن از این محصول عرضه کردند و با استقبال ضعیف مشتریان ۱ درصد آن با همان قیمت ۱۹ هزار ریال به فروش رفت.

در همین حال، ۳۰ هزار تن گندله سنگ آهن در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۷ هزار تن یعنی معادل ۲۳ درصد از آن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۵۰ هزار و ۳۶۹ ریال است که نشان از ثبات قیمت این محصول دارد.

در پایان، فروشندگان آهن اسفنجی، به میزان ۵۰ هزار تن از این محصول عرضه کردند و با استقبال خوب مشتریان ۱۰۰ درصد آن با همان قیمت پایه یعنی ۱۳۱ هزار و ۲۱۸ ریال به فروش رفت.

 

ریز معاملات روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

در معاملات روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، از ۲۷۴ هزار و ۳۲۰ تن محصول فولادی عرضه شده در تالار صنعتی بورس کالا، ۸۶ هزار و ۴۱۷ تن یعنی معادل ۳۲ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۲۱۹ هزار و ۱۳۱ تن میلگرد در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۱۱ درصد آن، یعنی ۲۶ هزار و ۲۷۳ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۴۶ هزار و ۳۵۳ ریال است.

همچنین، ۳۶ هزار و ۷۷۱ تن از حجم عرضه شده تیرآهن، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۲۶۶ هزار و ۷۷۷ ریال به فروش رسید.

امروز فروشندگان ورق گرم ، به میزان ۱۱ هزار و ۱۰۰ تن از این محصول عرضه کردند و با استقبال ضعیف مشتریان ۳۱ درصد آن با قیمت ۳۱۴ هزار و ۷۷۳ ریال به فروش رفت.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors