جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 26 اسفند 1402 - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اطلاع از سوابق مراکز اقامتی نوروزی با مراجعه به سامانه نماد

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: هموطنان پیش از سفر‌های نوروزی و انتخاب مراکز اقامتی از نرخ نامه، مجوز فعالیت و سایر اطلاعات مورد نیاز واحد اقامتی مورد نظر آگاهی کسب کنند.

اطلاع از سوابق مراکز اقامتی نوروزی با مراجعه به سامانه نماد اخبار

به گزارش خبرگزاری فولادبان، یحیی نقی زاده محجوب با بیان این خبر گفت: با توجه به نزدیکی ایام نوروز و همچنین ضرورت نظارت موثر بر نرخ خدمات قابل ارائه در تاسیسات گردشگری کشور راه‌اندازی سامانه نظارت بر تاسیسات گردشگری با عنوان نماد، در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: سامانهhttp://Namad.mcth.ir  با هدف جلوگیری از گرانفروشی مراکز اقامتی و سایت‌های رزرواسیون، شفاف سازی قیمت‌ها و فراهم آوردن امکان مشاهده نرخ نامه واحد‌های گردشگری برای عموم، ایجاد شده است و اطلاعات اولیه مسافران در خصوص تاسیسات گردشگری شامل نشانی، درجه، امکانات، خدمات و نرخنامه در این سامانه اینترنتی در دسترس عموم قرار گرفته است.

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری یادآور شد: با توجه به اینکه اطلاعات مندرج در سامانه مذکور بصورت مستقیم و برخط از سامانه جامع نظارت، آمار و اطلاعات تاسیسات گردشگری (جانا) استخراج می‌شود، از این رو همه ادارات کل استانی مکلف شده‌اند به منظور به‌روزرسانی اطلاعات سامانه مورد اشاره به قید فوریت اقدام کنند.

گفتنی است کاربران نماد می‌توانند با ورود به سامانهhttp://Namad.mcth.ir  و انتخاب استان، شهرستان و نوع مرکز شامل هتل، هتل آپارتمان، زائرسرا، متل، اقامتگاه بومگردی و … از ستاره یا درجه و نرخ مصوب واحد مورد نظر مطلع شوند تا علاوه بر آگاهی از مجوز داشتن واحد مربوطه مانع از سوء استفاده‌های احتمالی درباره افزایش نرخ شوند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors