جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار ویژه 25 اسفند 1402 - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات ارز و سکه/ هفته کاهش قیمت سکه

خبرنگار فولادبان به بررسی جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری پرداخت.

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات ارز و سکه/ هفته کاهش قیمت سکه اخبار ویژه

به گزارش خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت. در مهمترین اتفاق هفته، قیمت سکه در پایین‌ترین قیمت به ۳۶ میلیون و ۴۰۷ هزار تومان رسید.

ریز معاملات روز شنبه ۱۹ اسفند ماه

دلار در بازار آزاد روز شنبه، حول و حوش ۶۰ هزار و ۴۵۰ تومان مبادله معامله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۶۶ هزار و ۱۶۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۳۹۵ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با کاهش ۴۹ هزار تومانی، بر روی رقم ۳۷ میلیون و ۴۰۲ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۵۰ هزار تومان افت داشت و با قیمت ۳ میلیون و ۱۶۴ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، ۲ هزار و ۱۷۹ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز یکشنبه ۲۰ اسفند ماه

دلار در بازار آزاد روز یکشنبه، حول و حوش ۵۹ هزار و ۵۲۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۶۵ هزار و ۱۴۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۳۹۵ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با کاهش ۷۷۶ هزار تومانی، بر روی رقم ۳۶ میلیون و ۴۰۷ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۵ هزار تومان افت داشت و با قیمت ۳ میلیون و ۱۰۱ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، ۲ هزار و ۱۷۹ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز دوشنبه ۲۱ اسفند ماه

دلار در بازار آزاد روز دوشنبه، حول و حوش ۵۹ هزار و ۹۵۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۶۵ هزار و ۵۸۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۳۹۵ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با افزایش ۵۸۸ هزار تومانی، بر روی رقم ۳۶ میلیون و ۷۴۸ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۲ هزار تومان رشد داشت و با قیمت ۳ میلیون و ۱۳۱ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، ۲ هزار و ۱۷۹ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز سه‌شنبه ۲۲ اسفند ماه

دلار در بازار آزاد روز سه‌شنبه، حول و حوش ۵۹ هزار و ۹۵۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۶۵ هزار و ۵۳۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۳۹۵ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با افزایش ۱۵۷ هزار تومانی، بر روی رقم ۳۶ میلیون و ۷۰۹ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴ هزار تومان رشد داشت و با قیمت ۳ میلیون و ۱۰۵ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، ۲ هزار و ۱۷۶ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه

دلار در بازار آزاد روز چهار‌شنبه، حول و حوش ۵۹ هزار و ۵۲۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۶۵ هزار و ۵۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۳۹۵ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با کاهش ۲۴ هزار تومانی، بر روی رقم ۳۶ میلیون و ۶۸۷ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۴ هزار تومان افت داشت و با قیمت ۳ میلیون و ۸۸ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، ۲ هزار و دلار معامله شد.

ریز معاملات روز پنجشنبه ۲۴ اسفند ماه

دلار در بازار آزاد روز پنجشنبه، حول و حوش ۵۹ هزار و ۵۰۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۶۵ هزار و ۱۰۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۳۹۵ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با افزایش ۳۰۸ هزار تومانی، بر روی رقم ۳۷ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴ هزار تومان افت داشت و با قیمت ۳ میلیون و ۱۰۷ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، ۲ هزار و ۱۷۱ دلار معامله شد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors