جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 24 اسفند 1402 - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رشد ۱۳ درصدی مصرف بنزین در سال ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورد‌های نفتی ایران ضمن رد شایعه افزایش قیمت بنزین، از افزایش ۱۳ درصدی مصرف روزانه بنزین در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در ایام نوروز هیچ مشکلی در تامین و توزیع سوخت در کشور نخواهیم داشت.

رشد ۱۳ درصدی مصرف بنزین در سال ۱۴۰۲ اخبار

به گزارش فولادبان، جعفر سالاری نسب با اشاره به میزان تولید کارت سوخت در کشور گفت: در سال ۱۴۰۲ توانستیم تولید کارت سوخت را به حداکثر برسانیم تا برای سفر‌های نوروزی به دست متقاضیان برسد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورد‌های نفتی ایران افزود: اگر در مسیر سوخت‌رسانی برای مردم مشکلی پیش بیایبد می‌توانند با شماره ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند و مشکلات خود را رفع کنند.
وی بیان کرد: میانگین مصرف بنزین در سال ۱۴۰۲ برابر با ۱۱۵ میلیون لیتر در روز بود که در چند روز اخیر این میانگین به ۱۱۷ میلیون لیتر در روز افزایش یافته است، البته در اسفند ماه رکورد مصرف ۱۳۱ میلیون لیتر بنزین در روز را ثبت کرده‌ایم.
سالاری نسب تصریح کرد: در پیک مصرف سوخت سال گذشته توانستیم نزدیک به ۱۴۳ میلیون لیتر بنزین در روز را توزیع کنیم؛ بنابراین با توجه به رشد ۱۳ درصدی بنزین در سال جاری، در ایام نوروز هیچ مشکلی در تامین و توزیع سوخت در کشور نخواهیم داشت.
وی ادامه داد: در کلان‌شهر‌ها بنزین یورو و با کیفیت توزیع می‌شود که گوگرد آن زیر ۱۰ ppm است و بنزین سوپر جایگاه‌ها نیز به میزان مورد نیاز تامین شده است.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورد‌های نفتی ایران درباره تغییر قیمت بنزین گفت: افزایش قیمت بنزین هیچگاه مطرح نشده است و قیمت افزایش پیدا نخواهد کرد.
سالاری نسب گفت: گاز مایع با حدود قیمتی ۲۷ هزار ۹۰۰ تومان برای افرادی که در سامانه سدف ثبت نام کرده‌اند توزیع می‌شود و برای افرادی که متقاضی خارج از این سامانه هستند ۱۰ درصد گران‌تر از این مبلغ پرداخت می‌کنند.
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors