پایان معاملات بورس کالا / ۲۱ درصد محصولات فولادی به روی تابلوی معاملات راه پیدا نکردند

در معاملات امروز دوشنبه 21 اسفند، استقبال خوبی برای محصولات فولادی از سوی مشتریان صورت نگرفت.

به گزارش فولادبان، امروز دوشنبه بیست و یکم اسفند قرار بود، ۳۹۶ هزار و ۸۶۳ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا معامله شود که ۳۱۰ هزار و ۳۶۳ تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت تمامی محصولات به روی تابلوی معاملات رفتند.

در همین حال، برای ۱۷۹ هزار و ۳۶۳ تن شمش بلوم، ۱۶۶ هزار و ۳۲۶ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۲۰۸ هزار و ۵۷۹ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

همچنین، تختال C که ۵۰ هزار تن از حجم آن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد، به میزان ۶۷ هزار تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۲۲۷ هزار ریال را روی تابلوی معاملات نشان داد.

علاوه بر این، ۴۹ ‌هزار و ۶۰۰ تن تقاضا از سوی مشتریان برای تختال SM ثبت شد که ۹ هزار ۶۰۰ تن کمتر از حجم راه یافته این محصول به تابلوی معاملات بود.

در ادامه، ۱۱ هزار تن ورق سرد B به تابلوی معاملات راه پیدا کرد و ۴ هزار و ۶۰۰ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت.ضمن اینکه قیمت میانگین ثبت شده روی تابلوی معاملات برای این محصول، ۳۹۳ هزار و ۲۴ ریال بود.

علاوه بر این، ۴۳ هزار و ۶۴۶ تن تقاضا از سوی مشتریان برای آهن اسفنجی ثبت شد که ۱۳هزار و ۳۰۰ تن از حجم راه یافته این محصول به تابلوی معاملات کمتر بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *