پایان معاملات بورس کالا/ ۷۰ درصد محصولات فولادی به روی تابلوی معاملات راه پیدا نکردند

در معاملات امروز شنبه 12 اسفند، استقبال خوبی برای محصولات فولادی از سوی مشتریان صورت نگرفت.

به گزارش فولادبان، امروز شنبه دوازدهم اسفند قرار بود، ۲ میلیون و ۷۷ هزار و ۳۷۱ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا بورس کالا معامله شود که ۶۰۷ هزار و ۲۹۴ تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۷۰ درصد محصولات از تابلوی معاملات حذف شدند.

در همین حال، برای ۳۱ هزار و ۲۷۵ تن شمش بلوم، ۶ هزار و ۸۴۰ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۲۵۲ هزار و ۱۶ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

همچنین، میلگرد آلیاژی که ۱۳ هزار و ۹۰۰ تن از حجم آن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد، به میزان ۳ هزار و ۹۲۵ تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۳۰۳ هزار و ۸۵۸ ریال را روی تابلوی معاملات نشان داد.

علاوه بر این، ۹ ‌هزار و ۳۷۸ تن تقاضا از سوی مشتریان برای میلگرد کلاف ثبت شد که ۴۹۷ تن کمتر از حجم راه یافته این محصول به تابلوی معاملات بود.

در ادامه، ۱۵ هزار و ۷۴۴ تن تیرآهن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد و ۵۱ هزار و ۳۶۳ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت.ضمن اینکه قیمت میانگین ثبت شده روی تابلوی معاملات برای این محصول، ۲۹۴ هزار و۳۰۷ ریال بود.

علاوه بر این، ۳۳ هزار و ۹۰۰ تن تقاضا از سوی مشتریان برای ورق سرد خودرو ثبت شد که ۱۲ هزار ۶۰۰ تن از حجم راه یافته این محصول به تابلوی معاملات کمتر بود.

در ادامه، ۱۲ هزار تن ورق سرد لوازم خانگی به تابلوی معاملات راه پیدا کرد و ۸ هزار و ۲۰۰ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت.

همچنین ۱۸۰ هزار تن کنسانتره سنگ آهن در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۲۳۰ هزار تن تقاضا برای آن وجود داشت.

همچنین، سنگ آهن کلوخه و میلگرد ساده صنعتی به طور کامل از روی تابلوی معاملات حذف شدند .

علاوه بر این، ۲۲۷ هزار تن گندله سنگ آهن در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۴۶۶ هزار تن تقاضا برای آن وجود داشت.

در ادامه، ۴۹ هزار تن آهن اسفنجی به تابلوی معاملات راه پیدا کرد و ۶۹ هزار و ۴۵۰ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت.ضمن اینکه قیمت میانگین ثبت شده روی تابلوی معاملات برای این محصول، ۱۲۵ هزار و ۸۶۰ ریال بود.

همچنین ۲۲ هزار تن آهن اسفنجی بریکت دردسترس مشتریان قرار گرفت و ۱۲ هزار تن تقاضا برای آن وجود داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *