Please use a valid API Key آغاز تحقیقات دفتر ریاست جمهوری آمریکا در خصوص ارتباط نیپون استیل ژاپن با چین - فولادبان Please use a valid API Key

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

آغاز تحقیقات دفتر ریاست جمهوری آمریکا در خصوص ارتباط نیپون استیل ژاپن با چین

دفتر ریاست جمهوری آمریکا در خصوص ارتباط نیپون استیل ژاپن به عنوان خریدار با یو.اس. استیل(U.S. Steel) آمریکا با چین تحقیق می کند.

به گزارش فولادبان و به نقل از خبرگزاری بلومبرگ(Bloomberg) فروش یو.اس. استیل(U.S. Steel) آمریکا به شرکت نیپون(Nippon) ژاپن به مبلغ ۱۴٫۹ میلیارد دلار موجی از انتقادات را از سوی صاحبان صنعت فولاد آمریکا و همینطور سیاستمداران این کشور به همراه داشت.
کاخ سفید نیز در بیانیه ای اعلام کرد انتقال این شرکت باتوجه به اهمیت و نقش آن در صنایع دفاعی آمریکا باید همراه با اقدامات امنیتی صورت گیرد. در نخستین اقدام دفتر ریاست جمهوری بایدن، نقش دارایی های نیپون استیل در چین و ارتباط این شرکت با دولت چین درحال بررسی است. دولت آمریکا این مسئله را به عنوان اولویت خود در حفاظت از صنعت آمریکا بیان کرده و نگران این است که نیپون استیل در برابر چین آسیب پذیر باشد.
نقش فولاد در صنایع نظامی آمریکا نیز عامل مهم دیگری برای نگرانی مقامات امریکایی است. نیپون استیل اعلام کرده است : فعالیت‌هایش در چین بسیار محدود است و کمتر از ۵ درصد ظرفیت تولید جهانی این شرکت در چین قرار دارد.
معامله ۱۴٫۹ میلیارد دلاری چهارمین تولید کننده فولاد جهان برای خرید یو.اس. استیل انتقادات سیاستمداران هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه را درپی داشته و اتحادیه کارگران فولاد آمریکا نیز بزرگترین مخالف این معامله است.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors