جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار بورس کالا 11 اسفند 1402 - 5 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/ از مهمترین عرضه هفته چه خبر؟

خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری را مورد بررسی قرار داد.

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/ از مهمترین عرضه هفته چه خبر؟ اخبار بورس کالا آمار معاملات بورس کالا, تابلو معاملات بورس کالا

به گزارش فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت.

در مهمترین عرضه هفته، در معاملات روز دوشنبه هفتم اسفند، برای ۱۶۸ هزار و ۱۸۸ تن شمش بلوم، ۳۳۷ هزار و ۵۰۷ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۲۰۲ هزار و ۱۲۸ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

جزئیات این معاملات به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز شنبه پنجم اسفند

در معاملات روز شنبه پنجم اسفند ۱۴۰۲، از یک‌میلیون و ۴۶۵ هزار و ۸۹۴ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا، ۵۱۸ هزار و ۵۳۳ تن یعنی معادل ۳۵ درصد محصولات به معامله رسیدند.
در همین حال، ۵۵ هزار و ۳۵۰ تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۴۰ درصد آن، یعنی ۲۲ هزار و ۵۰۰ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۱۷ هزار و ۱۳۰ ریال است.
همچنین، ۲ هزار و ۱۷۵ تن از حجم عرضه شده میلگرد آلیاژی، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۲۸۴ هزار و ۲۴۳ ریال به فروش رسید.
امروز فروشندگان میلگرد کلاف، به میزان ۱۸ هزار و ۱۵۹ تن از این محصول عرضه کردند و با استقبال مشتریان ۲۲ درصد آن با قیمت ۲۴۸ هزار و ۲۳۶ ریال به فروش رفت.
در ادامه، ۹۲ درصد از تیرآهن، با قیمت میانگین موزون ۳۰۴ هزار و ۶۸۴ ریال ، معامله شد.
همچنین، ۱۰۰ درصد از ورق سرد خودرو و ورق سرد لوازم خانگی عرضه شده، با قیمت میانگین موزون ۳۶۹ هزار و ۴۹۴ ریال توسط مشتریان خریداری شدند.
علاوه بر این، ۱۸۰ هزار تن کنسانتره سنگ آهن با قیمت میانگین موزون ۳۶ هزار و ۶۳۲ ریال به فروش رسید که برابر با ۲۷ درصد حجم کل عرضه شده این محصول است.
در پایان، مشتریان ۴۴ درصد گندله سنگ آهن یعنی معادل ۲۹۹ هزار تن را با قیمت موزون ۴۹ هزار و ۳۰۰ ریال خریداری کردند.

ریز معاملات روز دوشنبه هفتم اسفند

در معاملات روز دوشنبه هفتم اسفند ۱۴۰۲، قرار بود، ۴۵۰ هزار و ۶۳ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا بورس کالا معامله شود که ۴۱۶ هزار و ۶۸۸ تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۷ درصد محصولات از تابلوی معاملات حذف شدند.
در همین حال، برای ۱۶۸ هزار و ۱۸۸ تن شمش بلوم، ۳۳۷ هزار و ۵۰۷ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۲۰۲ هزار و ۱۲۸ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.
همچنین، تختال C که ۱۵۰ هزار تن از حجم آن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد، به میزان ۱۹ هزار تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۲۲۷ هزار ریال را روی تابلوی معاملات نشان داد.
علاوه بر این، ۲۱ ‌هزار تن تقاضا از سوی مشتریان برای تختال SMثبت شد که ۴۹ هزار تن کمتر از حجم راه یافته این محصول به تابلوی معاملات بود.
در ادامه، ۶ هزار و ۵۰۰ تن ورق قلع اندود به تابلوی معاملات راه پیدا کرد و ۷ هزار و ۱۵۰ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت.ضمن اینکه قیمت میانگین ثبت شده روی تابلوی معاملات برای این محصول، ۴۵۴ هزار و۷۳۱ ریال بود.
علاوه بر این، ۷ هزار و ۸۵۰ تن تقاضا از سوی مشتریان برای ورق گالوانیزه G ثبت شد که ۳ هزار ۸۵۰ تن از حجم راه یافته این محصول به تابلوی معاملات کمتر بود.
در ادامه، ۱۰ هزار تن ورق سرد B به تابلوی معاملات راه پیدا کرد و ۷ هزار و ۴۵۰ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت.
همچنین ۸ هزار تن ورق رنگی در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۹ هزار و ۷۵۰ تن تقاضا برای آن وجود داشت.
علاوه بر این، ۲۲ هزار تن آهن اسفنجی بریکت در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۳ هزار و ۵۰۰ تن تقاضا برای آن وجود داشت.

ریز معاملات روز سه‌شنبه هشتم اسفند

در معاملات روز سه‌شنبه هشتم اسفند ۱۴۰۲، از ۷۲ هزار و ۵۰۶ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا، ۴۸ هزار و ۱۰۷ تن یعنی معادل ۳۳ درصد محصولات به معامله رسیدند.
در همین حال، ۲ هزار و ۸۸۳ تن نبشی در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۸۶ درصد آن، یعنی ۲ هزار و ۴۸۴ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۳۴ هزار و ۹۲۸ ریال است.
همچنین، ۲ هزار و ۶۶ تن از حجم عرضه شده ناودانی، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۲۴۳هزار و ۶۲۲ ریال به فروش رسید.
امروز فروشندگان ورق سرد B، به میزان ۱۴هزار تن از این محصول عرضه کردند و با استقبال مشتریان ۱۰۰ درصد آن با قیمت ۳۶۹ هزار و ۶۱۷ ریال به فروش رفت.
در ادامه، ۳۸ درصد از ورق گالوانیزه G با قیمت میانگین موزون ۴۲۶ هزار و ۶۶۳ ریال معامله شد.
همچنین، ۱۰۰ درصد از ۱۵ هزار و ۵۷ تن ورق گرم B، با قیمت میانگین موزون ۳۱۵ هزار و ۳۹۸ ریال توسط مشتریان خریداری شد.
علاوه بر این، ۱۰ هزار تن کنسانتره سنگ آهن با قیمت میانگین موزون ۳۶ هزار و ۶۲۳ ریال به فروش رسید که برابر با ۱۰۰ درصد حجم کل عرضه شده این محصول است.
در ادامه، ۱۰۰ درصد ازگندله سنگ آهن با قیمت میانگین موزون ۴۸ هزار و ۹۳۲ هزار ریال معامله شدند.
در پایان، ۱۰۰ درصد از حجم کل عرضه شده آهن اسفنجی با قیمت میانگین موزون ۱۳۲ هزار و ۱۰ ریال معامله شد .

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors