جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
نشریات 05 اسفند 1402 - 5 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بازنگری قوانین صادرات قراضه فولاد در امارات

با اجرای سیاست مدیریت پسماند های صنعتی، وزارت اقتصاد امارات متحده عربی، برای قراضه فولاد 400 درهم در هر تن معادل 109 دلار در هر تن عوارض صادراتی وضع شده است

بازنگری قوانین صادرات قراضه فولاد در امارات نشریات

به گزارش فولادبان و به نقل از نشریه جهانی متال اکسپرت(Metal Expert)، پس از تجدید نظر در مقررات عوارض صادراتی قراضه فولاد، دولت امارات متحده عربی کنترل کامل این بخش را به دست گرفته و فرآیند اظهارنامه گمرکی را برای این منظور تعبیه کرده است.
با اجرای سیاست مدیریت پسماند های صنعتی، وزارت اقتصاد امارات متحده عربی اطلاعیه سوم خود را در این سال منتشر کرد و اعلام کرد که عوارض صادراتی شامل تمام پسماندهای صنعتی می شود و شرکت هایی که در مناطق آزاد فعالیت دارند نیز مشمول پرداخت عوارض هستند. این تصمیم در تاریخ ۱۳ فوریه نهایی شد ولی دریافت عوارض صادراتی از محموله های بارگیری شده پس از ۲۹ ژانویه صورت خواهد گرفت چرا که مراحل ابتدایی آن از یک ماه قبل اعلام شده بود.
عوارض صادراتی وضع شده برای قراضه فولاد ۴۰۰ درهم در هر تن معادل ۱۰۹ دلار در هر تن است. شرکت صادر کننده باید وارد درگاه خدمات آنلاین وزارت اقتصاد شود و پس از درج اطلاعات محصول، عوارض آن را پرداخت کند.
این تردید در میان کارشناسان وجود دارد که کنترل کامل دولت در این بخش و وضع عوارض صادراتی تا چه اندازه میتواند جلوی صادرات قراضه فولاد را بگیرد. به گفته یکی از کارشناسان، اگر معاملات صورت گرفته همچنان سود آور باشد، بخش خصوصی راهی برای دور زدن دولت خواهد یافت.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors