جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 02 اسفند 1402 - 5 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

عقب‌نشینی دولت آمریکا از فوریت طرح گسترش خودروهای برقی

پس از مشخص شدن چالش های خودروهای برقی، دفتر ریاست‌جمهوری آمریکا، قصد دارد محدودیت‌هایی را که برای کاهش آلودگی خودروها درنظرگرفته شده‌بودند به تعویق بیندازد تا تولیدکنندگان خودرو زمان بیشتری برای اختصاص خط تولید خود به خودروهای برقی داشته باشند.

عقب‌نشینی دولت آمریکا از فوریت طرح گسترش خودروهای برقی اخبار

به گزارش فولادبان و به نقل از رویترز، دفتر ریاست‌جمهوری آمریکا، قصد دارد محدودیت‌هایی را که برای کاهش آلودگی اگزوز خودروها درنظرگرفته شده‌بودند به تعویق بیندازد. این محدودیت‌ها قرار بود با هدف ترغیب مردم به جایگزینی خودروهای بنزینی با خودروهای برقی و تسریع آن اعمال شود. پس از مشخص شدن چالش های سرعت گرفتن در جایگزینی خودروهای بنزینی با خودروهای برقی، تولیدکنندگان خودرو زمان بیشتری خواهند داشت تا خط تولید خود را به خودروهای برقی اختصاص دهند. قانون جدید قرار است تا اوایل بهار ابلاغ شود و بنابراین قانون، فروش خودروهای برقی تا سال ۲۰۳۰ روند افزایشی شدیدی نخواهد داشت.
جان بوزلا، رئیس و مدیرعامل اتحادیه صنعت خودرو، در مصاحبه روز یکشنبه ۱۸ فوریه(۲۹ بهمن) با اشاره به این موضوع که سال‌های بعدی برای توسعه بازار خودروهای برقی حیاتی است اظهار داشت: باید فرصت داد تا بازار و زنجیره‌های تأمین با تعداد متقاضیان این خودروها هم‌تراز شوند، جایگاه‌های شارژ به تعداد مناسبی برسند و اعتبارات صنعتی و قانون کاهش تورم کار خود را انجام دهند تا زمینه برای گسترش خودروهای برقی فراهم شود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors