جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
نشریات 01 اسفند 1402 - 5 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تامین فولاد موزه گوگنهایم ابوظبی توسط فولاد امارات آرکان

فولاد امارات آرکان، بزرگترین کارخانه فولاد در امارات متحده عربی و یکی از برترین تولید کنندگان منطقه خلیج فارس، قرار است 43 هزار و 700 تن میلگرد و 20 هزار تیرآهن با کیفیت بالا برای موزه گوگنهایم ابوظبی تأمین کند.

تامین فولاد موزه گوگنهایم ابوظبی توسط فولاد امارات آرکان نشریات

به گزارش فولادبان و به نقل از نشریه جهانی متال‌اکسپرت(Metal Expert)، فولاد امارات آرکان، بزرگترین کارخانه فولاد در امارات متحده عربی و یکی از برترین تولید کنندگان منطقه خلیج فارس، قرار است در ساخت موزه گوگنهایم ابوظبی مشارکت داشته باشد. این موزه با مساحتی در حدود ۳۲۰ هزار فوت مربع به عنوان بزرگ ترین شعبه در میان موزه های موسسه گوگنهایم در جزیره السعدیات در نزدیکی ابوظبی پايتخت امارات متحده عربی (در ۵۰۰ متری سواحل ابوظبی) در حال احداث است و در سال ۲۰۲۵ افتتاح خواهد شد.
آرکان قرار است ۴۳ هزار و ۷۰۰ تن میلگرد و ۲۰ هزار تیرآهن با کیفیت بالا برای موزه گوگنهایم ابوظبی تأمین کند. علاوه بر موزه گوگنهایم ابوظبی، فولاد امارات آرکان پیش از این فولاد به کار رفته در ساختمان ها و طرح های معروف دیگر در امارات متحده عربی مانند برج خلیفه، لوور ابوظبی، مترو دبی، پل شیخ زاید، جزیره یاس، دنیای فراری و قصر امارات را تأمین کرده است.
موزه گوگنهایم ابوظبی که در قلب منطقه فرهنگی سعدیات واقع شده است، نتیجه همکاری بین دپارتمان فرهنگ و گردشگری ابوظبی و بنیاد سولومون آ. گوگنهایم است. این موزه دارای مجموعه ای گسترده از آثار هنر معاصر و مدرن جهانی با تمرکز بر آثار متعلق به غرب آسیا، شمال آفریقا و جنوب آسیا است که ساخت آن در سال ۲۰۲۵ به پایان خواهد رسید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors