جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 25 بهمن 1402 - 5 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

راه اندازی نخستین آزمایشگاه صدور گواهی تجهیزات ضد انفجار

نخستین شرکت صدور گواهی و آزمایشگاه تجهیزات ضد انفجار و انرژی خاورمیانه با مشارکت بخش خصوصی در استان البرز تجهیز و راه اندازی شده است.

راه اندازی نخستین آزمایشگاه صدور گواهی تجهیزات ضد انفجار عینک فولادی

به گزارش فولادبان، اسلام پناه، در مراسم راه‌اندازی نخستین شرکت صدور گواهی و آزمایشگاه تجهیزات ضد انفجار و انرژی خاورمیانه در استان البرز، گفت: راه اندازی این آزمایشگاه اقدامی بزرگ در جهت کیفی سازی و گام برداشتن در مسیر تجارت بین المللی و جهانی است.

اسلام پناه با بیان اینکه آزمایشگاه‌ها مهمترین نقطه ثقل آزمون کالا‌ها به شمار می‌روند، افزود: برای راه اندازی این شرکت دانش بنیان و آزمایشگاهی در شرایط تحریمی، ۱۳ گام بین المللی برداشته شده است.

وی با بیان اینکه این اقدام با همکاری و همت بخش خصوصی تحقق یافته، گفت: این شرکت نخستین مرکز آزمایشگاهی کشور است که می‌تواند گواهینامه کیفی منطبق با استاندارد ISO/IEC۱۷۰۲۵ برای اطمینان از صحت و دقت آزمون کالیبراسیون، نمونه‌برداری صادر کند.

رفع مشکلات بین المللی در زمینه کیفی سازی؛ به زودی رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: در روز‌های آینده خبر‌های خوشی در زمینه رفع مشکلات بین المللی در زمینه کیفی سازی، استاندارد سازی و تجارت جهانی خواهیم داشت.
وی افزود: مجمع بین المللی تائید صلاحیت استاندارد، دارای ۲۸ سال سابقه کاری است که با پیوستن به آن صرفه جویی ارزی خواهیم داشت؛ تلاش‌ها بر این است تا در بازار‌های جهانی به خوبی رقابت کنیم.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors