جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 20 بهمن 1402 - 6 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 17 دقیقه
کپی شد!
0

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/ از مهمترین عرضه هفته چه خبر؟

خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری را مورد بررسی قرار داد.

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/ از مهمترین عرضه هفته چه خبر؟ اخبار

به گزارش فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت.

 

در مهمترین عرضه هفته، در معاملات روز دوشنبه شانزدهم بهمن، برای ۱۷۸ هزار و ۹۳۸ تن شمش بلوم، ۱۹۸ هزار و ۶۸۴ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۱۹۸ هزار و ۷۸۹ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

 

جزئیات این معاملات به شرح ذیل است:

 

ریز معاملات روز شنبه چهاردهم بهمن

 

در معاملات روز شنبه چهاردهم بهمن ۱۴۰2، قرار بود، یک میلون و ۳۵۰ هزار و ۵۶ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا معامله شود که ۶۳۳ هزار و ۳۰۲ تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۵۳ درصد محصولات از تابلوی معاملات حذف شدند.

 

در همین حال، برای ۳ ‌هزار و ۷۲۵ تن شمش بلوم، یک هزار و ۷۶۰ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۲۱۶ هزار و ۲۴۸ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

 

همچنین، میلگرد آلیاژ که یک هزار و ۳۰۰ تن از حجم آن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد، به میزان یک هزار و ۷۷۵ تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۲۵۰ هزار و ۲۸۵ ریال را روی تابلوی معاملات نشان داد.

 

علاوه بر این، ۲ ‌‌هزار و ۵۵۷ تن تقاضا از سوی مشتریان برای میلگرد کلاف ثبت شد که ۴ هزار و ۲۱ تن کمتر از حجم راه یافته این محصول به تابلوی معاملات بود.

 

در ادامه، ۸ هزار و ۹۹۹ تن تیرآهن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد و ۱۹ هزار و ۸۰ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت.ضمن اینکه قیمت میانگین ثبت شده روی تابلوی معاملات برای این محصول، ۲۹۲ هزار و ۲۸۷ ریال بود.

 

همچنین، ۴۵ هزار تن ورق سرد خودرو در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۴۵ هزار و ۱۰۰ تن تقاضا برای آن وجود داشت.

 

علاوه بر این، ۹ ‌هزار و ۵۰۰ تن تقاضا از سوی مشتریان برای ورق سرد لوازم خانگی ثبت شد که ۲ هزار و ۵۰۰ تن از حجم راه یافته این محصول به تابلوی معاملات بیشتر بود.

 

در ادامه، ۵۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی و ۲۰۰ هزارتن کنسانتره سنگ آهن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد وبه ترتیب ۷۵ هزار تن و ۲۰۰ هزار تن تقاضا برای این دو محصول وجود داشت.

 

همچنین ۵ هزار و۷۰۰ تن ورق گالوانیزه Gدر دسترس مشتریان قرار گرفت و ۴ هزار و ۱۵۰ تن تقاضا برای آن وجود داشت.

 

در پایان، ۷۳ هزار تن آهن اسفنجی در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۱۱۷ هزار و ۷۵۰ تن تقاضا برای آن وجود داشت.

 

ریز معاملات روز یکشنبه پانزدهم بهمن

 

در معاملات روز یکشنبه پانزدهم بهمن ۱۴۰2، از ۲۲ هزار تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا، ۳ هزار تن یعنی معادل ۱۳ درصد محصولات به معامله رسیدند.

 

در همین حال، ۲۲ هزار تن آهن اسفنجی بریکت در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۱۳ درصد آن، یعنی ۳ هزار تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۱۴۷ هزار و ۶۷ ریال است.

 

ریز معاملات روز دوشنبه شانزدهم بهمن

 

در معاملات روز دوشنبه شانزدهم بهمن ۱۴۰2، قرار بود، ۴۸۸ هزار و ۶۱۸ تن محصول فولادی در تالار صنعتی کالا معامله شود که ۴۷۹ هزار و ۱۸ تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۱٫۹ درصد محصولات از تابلوی معاملات حذف شدند.

 

در همین حال، برای ۱۷۸ هزار و ۹۳۸ تن شمش بلوم، ۱۹۸ هزار و ۶۸۴ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۱۹۸ هزار و ۷۸۹ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

 

همچنین، ورق گرم HR که ۳۰۰ هزار و ۸۰ تن از حجم آن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد، به میزان ۳۳۰ هزار و ۷۷۰ تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۲۳۰ هزار و ۳۵۳ ریال را روی تابلوی معاملات نشان داد.

 

ریز معاملات روز سه‌شنبه هفدهم بهمن

 

در معاملات روز سه‌شنبه هفدهم بهمن۱۴۰2، از ۴۹۸ هزار و ۸۷۴ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا، ۳۶۰ هزار و ۴۳۸ تن یعنی معادل ۶۲ درصد محصولات به معامله رسیدند.

 

در همین حال، یک هزار و ۴۲۲ تن نبشی در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۶۲ درصد آن، یعنی ۸۸۶ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۳۲ هزار و ۴۴۸ ریال است.

 

همچنین، یک هزار و ۳۲۲ تن از حجم عرضه شده ناودانی، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۲۳۵ هزار و ۶۰۵ ریال به فروش رسید.

 

امروز فروشندگان ورق قلع اندود ، به میزان ۲ هزار تن از این محصول عرضه کردند و با استقبال ضعیف مشتریان ۱۷ درصد آن با قیمت ۵۹۵ هزار ریال به فروش رفت.

 

در ادامه، ۳۰ درصد از ورق گالوانیزه G با قیمت میانگین موزون ۳۹۸ هزار و ۶۱۱ ریال معامله شد.

 

همچنین، ۹۹ درصد از ۳۰۰ هزار و ۸۰ تن ورق گرم HR خودرو، با قیمت میانگین موزون ۳۱۰ هزار و ۳۷۵ ریال توسط مشتریان خریداری شد.

 

علاوه بر این، ۲۰هزار تن کنسانتره سنگ آهن با قیمت میانگین موزون ۳۶ هزار و ۳۸ ریال به فروش رسید که برابر با ۵۷ درصد حجم کل عرضه شده این محصول است.

 

در پایان، تنها ۲۳ درصد از حجم کل عرضه شده گندله سنگ آهن با قیمت میانگین موزون ۴۸هزار و ۲۲۱ ریال معامله شد .

 

ریز معاملات روز چهارشنبه هجدهم بهمن

 

در معاملات روز چهارشنبه هجدهم بهمن ۱۴۰2، از ۳۷۷ هزار و ۱۵۸ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا، ۵۵ هزار و ۳۴۴ تن یعنی معادل ۱۵ درصد محصولات به معامله رسیدند.

 

در همین حال، ۸۱ هزار تن تختال C در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۹ درصد آن، یعنی ۸ هزارتن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۲۷ هزار ریال است.

 

همچنین، ۳۴ هزار و ۴۴۳ تن از حجم عرضه شده میلگرد، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۲۲۴ هزار و ۳۹۸ ریال به فروش رسید.

 

امروز فروشندگان تیرآهن ، به میزان ۲۴ هزار و ۲۰۱ تن از این محصول عرضه کردند و با استقبال مشتریان ۴۵ درصد آن با قیمت ۲۴۱ هزار و ۳۴۱ ریال به فروش رفت.

 

در ادامه، ۳۴ درصد از ورق سرد B با قیمت میانگین موزون ۳۶۲ هزار و ۲۳۴ ریال معامله شد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors