جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 20 بهمن 1402 - 6 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
در گفتگو با فولادبان ارائه شد؛

تحلیل هفتگی بازار سرمایه از نگاه یک کارشناس/ احتمال روند متعادل بورس تهران در هفته آینده

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: برای هفته آینده به نظر می‌رسد بازار، واکنش متعادلی خواهد داشت و با توجه به اینکه ارزش معاملات پایین بود و نرخ دلار کاهش پیدا کرد، نمی‌توان انتظار رفتار عجیبی از بازار سرمایه داشت.

تحلیل هفتگی بازار سرمایه از نگاه یک کارشناس/ احتمال روند متعادل بورس تهران در هفته آینده اخبار

پیام الیاس کردی در گفتگو با فولادبان با تحلیل هفتگی بازار سرمایه مطرح کرد: در هفته‌های گذشته به دلیل تنش‌های موجود، شاهد افزایش قیمت دلار بودیم و همیشه نرخ دلار به عنوان یکی از بزرگ‌ترین، مهم‌ترین و اصلی‌ترین محرک‌های بورس تهران، محسوب می‌شود. در این راستا، با افزایش قیمت دلار، بازار نیز باید پشت سر آن حرکت می‌کرد؛ اما دلیل اینکه بورس برخلاف روند نرخ دلار پیش رفت، این بود که بازار هیچ وقت از تنش‌ها حمایت نمی‌کند.

وی در ادامه اضافه کرد: در واقع بازار سرمایه با افزایش نرخ دلار که به دلیل تنش‌ها ایجاد شد، بالا نرفت؛ اما با کاهش قیمت در بازار ارز، بورس نیز وارد روند نزولی شد.

کارشناس بازار سرمایه با پیش بینی در خصوص وضعیت هفته آتی بورس تهران اظهار کرد: بر همین اساس، برای هفته آینده نیز به نظر می‌رسد بازار، واکنش متعادلی خواهد داشت و با توجه به اینکه ارزش معاملات پایین بود و نرخ دلار کاهش پیدا کرد، نمی‌توان انتظار رفتار عجیبی از بازار سرمایه داشت.

کردی در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین احتمال اینکه هفته آینده بورس تهران جهت‌داری منفی یا مثبت داشته باشد، بعید به نظر می‌رسد و می‌توان گفت در یک روند متعادل، نوسان داشته باشد؛ چرا که ارزش معاملات پایین بوده و قیمت دلار نیز در حال نوسان است. همچنین با توجه به وضعیت موجود، برآورد می‌شود اکثر تک سهم‌های بازار، هفته آینده رنگ سبز را بر پیکره معاملات خود ببینند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors