جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 11 بهمن 1402 - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

خرید میلگرد کوثر اهواز و اطلاعات ضروری که موقع خرید باید بدانید

خرید میلگرد کوثر اهواز و اطلاعات ضروری که موقع خرید باید بدانید اخبار خرید میلگرد کوثر اهواز

اگر به تازگی پروژه ساختمانی را در جنوب یا جنوب غرب کشور آغاز کرده‌اید، خرید میلگرد کوثر اهواز گزینه مناسبی برای شما محسوب می‌شود. سایت شهرآهن، مرجع تخصصی عرضه آهن، شما را با مشخصات این میلگرد، اوزان و نحوه خرید آن آشنا می‌کند، پس در ادامه با ما همراه باشید.

کارخانه میلگرد کوثر اهواز از زیر مجموعه های گروه ملی فولاد ایران محسوب می شود، در سال ۱۳۷۵، قرارداد خرید یک خط نورد میلگرد و مقاطع ساختمانی به صورت مالی با یک شرکت اروپایی منعقد شد. با تأمین منابع مالی، در سال ۱۳۸۱، فرایند ساخت کارخانه کوثر آغاز شد و در ماه آبان سال ۱۳۸۳ به بهره‌برداری رسید.

طراحی و مهندسی تجهیزات خط توسط شرکت سازنده دستگاه‌ها، و طراحی و مهندسی سازه فلزی، جرثقیل‌ها، تجهیزات سیستم هوای فشرده، تهویه، روشنایی، اعلام و اطفاء حریق، بر اساس مشخصات شرکت سازنده، توسط متخصصان داخلی انجام پذیرفته است.

اوزان میلگرد این کارخانه با استفاده از تکنولوژی روز و تجهیزات مدرن و با بهره‌گیری از شمش‌های mm ۱۳۰*۱۳۰ و mm ۱۵۰*۱۵۰ ، به عنوان مواد اولیه، در هر سال امکان تولید ۵۵۰ هزار تن مقاطع سبک فولاد ساختمانی از جمله میلگرد، ناودانی، نبشی و تسمه را داراست.

با مشخصات محصولات میلگرد اهواز آشنا شوید

کارخانه میلگرد کوثر اهواز تمرکز ویژه‌ای روی تولید میلگرد آجدار دارد؛ اما این شرکت علاوه بر آن محصولات متنوع دیگری شامل نبشی، ناودانی و تسمه نیز تولید می‌کند. میلگرد ساده تولید شده توسط این شرکت در سایزهای 10 الی 40 میلی‌متری ارائه می‌شوند. همچنین میلگردهای آجدار آن نیز در گریدهای A2 و A3 و سایزهای 8 الی 32 میلی‌متری در بازار وجود دارند. البته سایزهای 14 الی 25 میلی‌متری میلگردهای آجدار کوثر اهواز نیز در بازار قابل دسترسی هستند.

همچنین روی تمام میلگردهای این کارخانه علامت اختصاری GCT درج می‌شود که اصالت آن را نشان می‌دهد. نورد کوثر اهواز انواع میلگردهای کلاف ساده و آجدار را نیز در سایزهای 6.5 الی 10 میلی‌متر تولید می‌کند.

میلگرد کوثر اهواز بر اساس کدام استانداردها تولید می شود؟

کارخانه میلگرد کوثر اهواز میلگردهای خود را بر طبق استاندارد ملی ISIRI 3132 تولید می‌کند. انواع میلگرد ساده و آجدار بر اساس این استاندارد به صورت زیر دسته‌بندی می‌شوند.

امروزه میلگرد اهواز در انواع آج ۲۴۰، آج ۳۴۰، آج ۳۵۰ و آج ۴۰۰  تولید می‌شوند. همچین میلگردهای کارخانه کوثر اهواز استانداردهای بین‌المللی زیر را نیز رعایت می‌کنند:

  • ASTM A615
  • JIS G3112
  • GOST 5781 و GOST 380 ST
  • ISO 6935
  • BS 4449

 

کیفیت میلگرد شرکت کوثر اهواز

همانطور که مرور کردیم شرکت میلگرد کوثر اهواز تولیدات خود را با استفاده از دستگاه های بروز دنیا و رعایت استانداردهای بین المللی تولید می نماید، بنابراین میلگرد تولیدی این شرکت یکی از بهترین میلگردهای موجود در بازار داخلی است که می تواند یکی از اولین گزینه های مصرف در پروژه های عمرانی شما باشد.

خرید میلگرد کوثر اهواز و اطلاعات ضروری که موقع خرید باید بدانید اخبار خرید میلگرد کوثر اهواز

اوزان میلگرد های این کارخانه مقداری از میزان درج شده در جدول اشتال میلگرد کمتر است اما با توجه به قیمت میلگردهای این کارخانه با دیگر محصولات موجود، خرید میلگردهای این کارخانه به صرفه بوده و می تواند هزینه پروژه شما را کاهش دهد.

ضمن اینکه این شرکت جزو 10 شرکت برتر تولید کننده میلگرد است و محصولات آن از اعتباری خوبی در بین مهندسین برخوردار است.

روش خرید میلگرد کوثر اهواز

شما می‌توانید میلگردهای کوثر اهواز را به شیوه‌های مختلفی مانند خرید مستقیم از کارخانه، خرید از بورس کالا، خرید از بازار آهن و خرید آنلاین تهیه کنید.

اگر قصد خرید از درب کارخانه را داشته باشید، با محدودیت‌هایی مانند هماهنگی با برنامه زمانی و حجم خرید بالای یک تریلی مواجه هستید. این مشکلات در شیوه خرید از بورس کالا بیشتر می‌شود، زیرا مدت زمان تحویل در این روش طولانی‌تر و حداقل خرید برای اشخاص حقیقی 20 تن است.

هنگامی که از بازار آهن نیز اقدام به خرید میلگرد کنید، با مشکلاتی مانند موجود نبودن برخی از سایزها روبرو هستید.

خرید میلگرد کوثر اهواز و اطلاعات ضروری که موقع خرید باید بدانید اخبار خرید میلگرد کوثر اهواز

به جرات می‌توان گفت، یکی از آسان‌ترین روش ها برای خرید میلگرد و سایر مقاطع فولادی خرید از فروشگاه‌های اینترنتی معتبری مانند شهرآهن است. در این سایت امکان مشاهده قیمت میلگرد اهواز و مقایسه آن با قیمت محصولات سایر کارخانه‌ها وجود دارد.

شما در صورت داشتن هرگونه سوال و یا ابهام در خصوص کیفیت و قیمت میلگرد بازار می توانید از مشاوره‌های رایگان کارشناسان شهر آهن بهره‌مند شوید.

همچنین جهت اطلاع از آخرین قیمت میلگرد حرارتی، میلگرد ساده، آجدار و… تولیدی شرکت کوثر اهواز به سایت شهرآهن مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را با قیمت روز آهن آلات و شرایط حمل ویژه از فروشگاه اینترنتی شهرآهن خریداری نمایید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors