جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 10 بهمن 1402 - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رشد تقاضای فولاد هم‌راستا با توسعه امارات

در راستای برنامه D33 که دو برابر کردن اندازه اقتصاد دبی در یک دهه آینده و تثبیت موقعیت آن در بین سه شهر برتر جهانی است شهری نو در دبی با اعتبار 1.5 میلیارد دلاری ساخته خواهد شد .

رشد تقاضای فولاد هم‌راستا با توسعه امارات اخبار

به گزارش فولادبان و به نقل از نشریه جهانی متال اکسپرت(Metal Expert)، تمرکز بر توسعه اجتماعی پایدار منجر به انجام برنامه‌ها و طرحهای ملی مختلف در امارات متحده عربی شده و چشم‌انداز ده ساله جدید این کشور بصورت خاص رشد تقاضای فولاد را درپی خواهد داشت. این چشم انداز با هدف دوبرابر شدن جمعیت خانواده‌های اماراتی بودجه ای 208 میلیارد درهمی(56.6 میلیارد دلار) را هم خود اختصاص داده.
بسته اول این چشم‌انداز با ارزش 5.5 میلیارد درهم (1.5 میلیارد دلار) برای طرح تحول اجتماعی در دبی درنظر گرفته شده و سه هزار و 500 قطعه زمین و 2 هزار و 300 خانه‌ی آماده، برای جابجایی شهروندان اختصاص یافته است. شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس‌جمهور و نخست وزیر امارات متحده عربی و حاکم دبی با اعلام این خبر افزود :«نام منطقه جدید زندگی برای شهروندان، لطیفا خواهد بود.»
توسعه مجتمع مسکونی جدید بخشی از «برنامه اجتماعی دبی ۳۳» که دو برابر کردن اندازه اقتصاد دبی در یک دهه آینده و تثبیت موقعیت آن در بین سه شهر برتر جهانی است که در ۴ ژانویه(14 دی) آغاز به کار کرد و نخستین مرحله جابجایی به شهر لطیفا در ماه بعد صورت خواهد گرفت. این برنامه درراستای اهداف برنامه اقتصادی دبی برای دهه آینده است و شامل اهداف خاصی مانند ایجاد یک سیستم بهداشت تراز اول، توسعه بخش آموزش و سه‌برابر کردن تعداد اماراتی‌های استخدام شده در بخش خصوصی است.
افزایش تعداد پروژه‌های ساختمانی در کشور نیاز به فولاد را افزایش داده است و همین حالا هم تاثیرش را در قیمت‌گذاری بخش میلگرد نشان داده است. قیمت‌ میلگرد در امارات درحال حاضر جزء بالاترین قیمت‌ها درمیان کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس است و پیش بینی می شود روند مثبت تقاضا باتوجه به برنامه های بلندمدت گفته شده تدوام داشته باشد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors