جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 07 بهمن 1402 - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

افزایش ۱۲ میلیون مترمکعب تولید روزانه گاز

با همت و تلاش متخصصان داخلی در مناطق عملیاتی مختلف کشور، در مجموع افزایش تولید گاز به میزان روزانه بیش از ۱۲ میلیون متر مکعب محقق شد.

افزایش ۱۲ میلیون مترمکعب تولید روزانه گاز اخبار

به گزارش خبرگزاری فولادبان، شرکت ملی نفت ایران از افزایش بیش از 12 میلیون مترمکعبی تولید گاز کشور در مناطق مختلف عملیاتی خبر داد.
بر اساس این گزارش، با حضور محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و برخی از مسئولان ارشد استان خراسان رضوی در منطقه عملیاتی خانگیران شرکت نفت و گاز شرق، طرح‌های افزایش تولید گاز در شرکت نفت مناطق مرکزی به صورت رسمی به بهره‌برداری رسید.
در این آیین که در منطقه عملیاتی خانگیران سرخس برگزار شد، در ارتباط تصویری⁦با مناطق عملیاتی آغار و دالان و شانول، طرح‌های عملیاتی به صورت رسمی به بهره‌برداری رسیدند. همچنین پس از این آیین با حضور در تاسیسات، تولید از چاه 78 خانگیران به بهره‌برداری رسید.
6 میلیون مترمکعب از این افزایش تولید مربوط به منطقه زاگرس جنوبی شامل 4 میلیون مترمکعب با آغاز بهره‌برداری از میدان آغار 2 و مابقی مربوط به افزایش تولید از میدان دالان به میزان 2 میلیون مترمکعب است.
6 میلیون مترمکعب دیگر مربوط به افزایش تولید 3 میلیون مترمکعبی از میدان گازی خانگیران با حفاری و تولید از چاه‌های 76 و 78 و 3 میلیون مترمکعب دیگر نیز شامل افزایش برداشت از میدان ذخیره‌سازی شوریجه D است.
بر اساس این گزارش، افزایش تولید گاز از میدان خانگیران منجر به پایداری شبکه گازرسانی در 6 استان‌ خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان، مازندران و سمنان می‌شود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors