جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 06 بهمن 1402 - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

کریدور جدید برای عبور کالا به اروپا

شرکت حمل و نقل دریایی هاپاگ لوید(Hapag-Lloyd)  آلمان خبر از ایجاد کریدوری جدید برای دور زدن تنگه باب المندب (دروازه اشک) و تنش های دریای سرخ، داد.

کریدور جدید برای عبور کالا به اروپا اخبار

به گزارش فولادبان و به نقل از رویترز(Reuters)، شرکت حمل و نقل دریایی هاپاگ لوید(Hapag-Lloyd)  آلمان در بیانیه ای اعلام کرد برای دور زدن تنگه باب المندب و دوری از تنش های دریای سرخ، از طریق کریدور زمینی امارات و عربستان، به کانال سوئز دسترسی خواهد داشت. استفاده از سوخت کانتینرهای زمینی، افزایش هزینه های حمل و نقل را به همراه دارد ولی این کریدور علاوه بر تامین امنیت، زمان حمل و نقل را نیز کمتر می کند.
چند روز پیش مدیرعامل شرکت خودروسازی چینی هان که صادراتش را به آفریقا و اروپا انجام می دهد اعلام کرد که با تشدید ناآرامی ها در دریای سرخ و استفاده از مسیر دماغه امید نیک آفریقا، هزینه های حمل و نقل یک کانتینر به اروپا به طور چشمگیری از ۳,۰۰۰ دلار در دسامبر به ۷,۰۰۰ دلار افزایش یافته است و حاشیه سود کم این شرکت را به صفر نزدیک کرده است.
کریدور زمینی اعلام شده توسط شرکت هاپاگ لوید از بندر جبل علی واقع در امارات شروع شده، از دمام و جبیل واقع در عربستان عبور می کند و در بندر جده عربستان محموله ها برای ادامه مسیر به سمت کانال سوئز تحویل کشتی می‌شوند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors