جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 14 دی 1402 - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رونمایی از سامانه اطلاعات یکپارچه مکان مبنای ایمیدرو

سامانه اطلاعات یکپارچه مکان مبنای ایمیدرو (IMSIIS) در سازمــان توسعـه و نوســـازی معادن و صنایع معدنی ایران، رونمایی شد.

رونمایی از سامانه اطلاعات یکپارچه مکان مبنای ایمیدرو اخبار

به گزارش فولادبان، ایجاد زیرساخت یکپارچه مدیریت اطلاعاتی متمرکز برای جمع‌آوری یا تولید داده‌های اکتشافی که طبق استاندارد‌های بین المللی نهایی شده، از اهداف راه اندازی این سامانه است.

«ورود و ذخیره‌سازی داده‌های جدید و همچنین آماده‌سازی و مجتمع‌سازی داده‌های طرح‌های نهایی شده» و «دستیابی به اطلاعات مکانی و توصیفی و انجام پردازش‌های مختلف بر روی داده‌ها» از امکانات سامانه اطلاعات یکپارچه مکان مبنای ایمیدرو است.
«ورود انواع داده‌های سه‌بعدی معدنی، اسناد و مدارک و سایر داده‌های آرشیو به پایگاه داده سامانه»، «قابلیت سرویس گرایی با هدف اتصال به سایر سامانه‌های مرتبط از جمله وزارت صنعت معدن تجارت و زیرمجموعه‌های آن برای تبادل داده» و «پیاده‌سازی ابزار‌های تعریف و ویرایش طرح برای تعریف اطلاعات طرح» از دیگر امکانات این سامانه است.
«تعاملات داده‌ای با آزمایشگاه برای ایجاد کد‌های نمونه‌برداری، تعیین نمونه‌های تکراری و ارسال نتایج نمونه‌های برداشت شده به آزمایشگاه و مشاهده نتایج تحلیل داده ها»، بخش دیگری از امکانات سامانه اطلاعات یکپارچه مکان مبنای ایمیدرو است.
«انجام برداشت میدانی برای ثبت داده‌های میدانی شامل ۴ بخش داده‌های GPS Track، عکس، صوت و اطلاعات توصیفی در حین برداشت» و «قابلیت تصحیح محدوده‌های ثبتی به‌طور اتوماتیک و با استفاده از ابزار‌های بومی تحلیل داده‌های مکانی و براساس معارض‌های اعلام شده»، امکانات دیگر این سامانه است.
سامانه اطلاعات یکپارچه مکان مبنای ایمیدرو، به منظور ارتقا، در مرحله بعدی، برنامه‌های توسعه‌ای مختلفی ازجمله توسعه زیرسیستم مدیریت مدل داده، توسعه زیرسیستم مدیریت بازخوردها، پیاده‌سازی شناسایی هوشمند محدوده‌های امیدبخش را خواهد گذراند.
این سامانه که با الگوبرداری از سامانه‌های مطرح مشابه دنیا طراحی و در مدت ۳ سال به همت کارشناسان خبره داخلی بومی سازی شده است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors