جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 07 دی 1402 - 5 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

شرایط جدید اسقاط خودروهای فرسوده در انتظار تصویب هیئت دولت

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده از تصویب آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو در کمیسیون زیربنایی دولت خبر داد.

شرایط جدید اسقاط خودروهای فرسوده در انتظار تصویب هیئت دولت اخبار

به گزارش فولادبان، مهران سالاریه گفت: آیین‌نامه اجرایی ماده 10 قانون ساماندهی صنعت خودرو در کمیسیون زیربنایی دولت تصویب شد.

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده افزود: دیروز پس از برگزاری 17 جلسه تخصصی در کمیسیون فرعی و 3 جلسه در کمیسیون اصلی زیربنایی، صنعت و محیط زیست دولت و گذشت بیش از 10 ماه از تصویب اصلاحیه ماده 10 قانون ساماندهی صنعت خودرو، آیین‌نامه اجرایی این ماده به تصویب کمیسیون اصلی زیربنایی دولت رسید و برای تصویب نهایی به هیئت وزیران رفت.

وی افزود: در این آیین‌نامه تعداد گواهی اسقاط حاصل از اسقاط خودرو‌های فرسوده افزایش یافته تا بدین ترتیب انگیزه مالکان این دسته از خودرو‌ها برای جایگزینی افزایش یابد.

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده با اشاره به این که جدول معادل سازی گواهی اسقاط نیز پس از 6 سال اصلاح شده است، گفت: در عین حال توجه ویژه به اسقاط موتورسیکلت‌های فرسوده و خودرو‌های سنگین فرسوده نیز در این آیین‌نامه دیده شده است.

وی تصریح کرد: همچنین کارگروهی نیز موظف به اولویت‌بندی و تخصیص اعتبار برای نوسازی ناوگان خودرو‌های فرسوده شده است. پیش‌بینی می‌شود این آیین نامه در نخستین جلسه دولت تصویب و ابلاغ شود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors