جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 03 دی 1402 - 5 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

نخستین نمایشگاه بین المللی سازه‌های فولادی ۲ تا ۵ دی ۱۴۰۲

­نخستین نمایشگاه بین المللی سازه‌های فولادی و صنایع، ماشین آلات و خدمات مهندسی وابسته (ایران استیل فاب) ۲ تا ۵ دیم ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

نخستین نمایشگاه بین المللی سازه‌های فولادی ۲ تا ۵ دی ۱۴۰۲ اخبار
به گزراش فولادبان، همزمان با برگزاری این نمایشگاه، نخستین همایش ملی سازه‌های فولادی ایران با رویکرد بررسی جایگاه سازه‌های فولادی در تامین ایمنی و امنیت ساختمان‌های شهری نیز برگزار خواهد شد.
اهمیت‌بخشی و ارزش‌گذاری به موضوع تولید، آن‌هم در زمینه فولاد به عنوان مهمترین شاخص توسعه یافتگی کشور‌ها و حضور در تمامی صنایع زیر ساخت در حوزه‌های گوناگون صنعتی و شهری شامل: ماشین آلات و ابزار، معدن، صنعت ساختمان سازی، صنایع دفاعی، پالایشگاهی و پتروشیمی و دیگر صنایع مرتبط به تولید و انتقال انرژی و همچنین حمل و نقل، از یک سو و جایگاه فولاد در اقتصاد کلان ایران پس از نفت به عنوان دومین مولد پایدار اقتصادی از سوی دیگر، حکایت از موقعیت رفیع و استراتژیک این صنعت دارد.
 تولید سازه‌های فولادی در کشور با درنظرگرفتن جایگاه ایران در بین ۱۰ کشور تولیدکننده برتر جهان در امر تولید فولاد، نیازمند ارزش‌گذاری و معنا بخشی به مفهوم تولید محصول نهایی به عنوان شاخص برتری به نسبت خام فروشی مقاطع فولادی و همچنین مفهوم توسعه‌یافتگی مدرن صنعتی و شهری است. ورود به بازار‌های منطقه و جهانی به منظور توسعه‌ شبکه فروش و ایجاد ارزش افزوده، تولید شغل، توسعه فناوری و مهندسی ساخت، ضامن پیشرفت تولیدکنندگان سازه‌فولادی و نیز رشد اقتصادی خواهد بود.
 کمک به توسعه صادرات کشور و ارزآوری، جذب سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی، تبادل دانش و فناوری‌های نوین در مهندسی ساخت و طراحی، معرفی تولیدکنندگان سازه‌های فولادی استاندارد، نمایش محصولات صادراتی، آشنایی بازدیدکنندگان تخصصی و عمومی با فناوری‌های نوین، امکان دسترسی پژوهشگران به تحقیقات علمی، رونق فضای کسب و کار مشارکت کنندگان، بازاریابی هدفمند برای مشارکت کنندگان، برگزاری نشست‌ها و جلسات رو در رو، برگزاری همایش تخصصی و کارگاه‌های آموزشی، ظرفیت سنجی بازار و توسـعه‌ بازار‌های داخلی و خارجی، ایجاد فرصت برای کسب و کار‌های جدید و دانش‌بنیان، تحکیم روابط سیاسی اقتصادی با دیپلماسی نمایشگاهی، دیدار با مدیران و مسئولان دولتی و شرکت‌های خصوصی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
­نخستین نمایشگاه بین المللی سازه‌های فولادی و صنایع، ماشین آلات و خدمات مهندسی وابسته (ایران استیل فاب) دوم تا پنجم دیماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors