جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 26 آذر 1402 - 5 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

صادرات نخستین محموله بیلت شرکت مجتمع فولاد خراسان به ازبکستان

بر اساس گزارش نشریه جهانی متال‌اکسپرت(Metal Expert)، یکی از تولیدکنندگان فولاد طویل ایران، شرکت مجتمع فولاد خراسان، در راستای گسترش منطقه جغرافیایی فروش خود نه تنها در بخش محصولات تمام شده بلکه همچنین در بخش‌ فولاد نیمه‌تمام، موفق شد نخستین محموله بیلت خود را به ازبکستان بفروشد.

صادرات نخستین محموله بیلت شرکت مجتمع فولاد خراسان به ازبکستان اخبار

به گزارش فولادبان، بر اساس گزارش نشریه جهانی متال‌اکسپرت(Metal Expert)، یکی از تولیدکنندگان فولاد طویل ایران، شرکت مجتمع فولاد خراسان، در راستای گسترش منطقه جغرافیایی فروش خود نه تنها در بخش محصولات تمام شده بلکه همچنین در بخش‌ فولاد نیمه‌تمام، موفق شد نخستین محموله بیلت خود را به ازبکستان بفروشد. بارگیری به مقصد تاشکند است و محموله با ناوگان ریلی رهسپار این کشور آسیای میانه شده است.

امیررضا هیهات، معاون بازاریابی و فروش شرکت «مجتمع فولاد خراسان» با اعلام این خبر افزود: ما روابط تجاری با کشورهای دیگر در آسیای مرکزی و منطقه خلیج فارس برای صادرات محصولات فولادی داشتیم، اما نخستین بار است که محصول شرکت به ازبکستان صادر می‌شود. این می‌تواند یک نمونه‌ ورود موفق به این بازار باشد.»

در طول هشت ماه ابتدایی امسال (21 مارس – 21 نوامبر 2023) تقریباً 80 درصد از کل فروش کارخانه به مصرف‌کنندگان داخلی اختصاص یافت و 20 درصد باقیمانده صادر شد. بنا به گفته هیهات، از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۱۰۰ هزار تن بیلت تولیدی فولاد خراسان به بازارهای دیگر کشورها، به ویژه کشورهای همسایه، آسیای میانه و حوزه خلیج فارس صادر شده است.

براساس آخرین داده‌های شرکت، مجتمع فولاد خراسان 498 هزار تن محصولات فولادی مختلف در شش ماهه نخست امسال تولید کرده است که نسبت به 463 هزار تن پارسال در همین مدت 8 درصد افزایش پیدا کرده‌است. میزان فروش نیز در نیمه اول سال به 408 هزار تن رسید، که نسبت به پارسال 4 درصد افزایش یافت.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors