جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 24 آذر 1402 - 5 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
در گفتگو با فولادبان ارائه شد؛

تحلیل هفتگی بازار سرمایه از نگاه یک کارشناس/ منتظر اخبار مثبت از بورس باشید

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: واقع با توجه به بحث عبور نقدینگی از ۷ هزار میلیارد تومان در کنار تجدید ارزیابی و جذاب شدن قیمت برخی سهام، احتمالاً حرکت صعودی متناسبی در بورس تهران را شاهد باشیم.

تحلیل هفتگی بازار سرمایه از نگاه یک کارشناس/ منتظر اخبار مثبت از بورس باشید اخبار

یاسر شریعت در گفتگو با فولادبان با تحلیل هفتگی بازار سرمایه مطرح کرد: در هفته جاری نوع معاملات و رنج قیمتی عمده سهم‌های بورس تهران این احتمال را می‌دهد که بازار به جای فروش، بیشتر به دنبال خرید بوده و از سوی دیگر، تحرک اشخاص حقیقی و حقوقی نیز در چند هفته اخیر افزایش پیدا کرده است.

وی در ادامه اضافه کرد: همچنین در دو هفته اخیر افزایش ارزش معاملات در بازار سرمایه را شاهد بودیم و بر همین اساس، به نظر می‌رسد پس از یک تب تند حدود ۲۰ درصدی در برخی سهم‌های بزرگ، تا حدودی بازار در هفته جاری آرام گرفت و مجدداً در حال جذب پتانسیل برای حرکت بعدی است.

کارشناس بازار سرمایه پیش بینی کرد شرکت‌هایی که تجدید ارزیابی مناسبی ارائه می‌دهند، با اقبال روبرو شوند و احتمالاً در هفته‌های آینده تا حدودی معاملات گروه خودرویی به دلیل اخبار مثبت منتشرشده، بهبود یابد.

شریعت اظهار داشت: در مجموع به نظر می‌رسد طی ۲ ماه آینده یک حرکت مناسب و صعودی در بازار سرمایه رخ دهد و به تدریج پتانسیل‌های مختلفی برای این حرکت در حال ایجادشدن است. در واقع با توجه به بحث عبور نقدینگی از ۷ هزار میلیارد تومان در کنار تجدید ارزیابی و جذاب شدن قیمت برخی سهام، احتمالاً حرکت صعودی متناسبی در بورس تهران را شاهد باشیم.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors