جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اتحادیه ها و انجمن های فولاد 23 آذر 1402 - 5 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
در گفتگو با فولادبان ابراز شد؛

شرکت‌های فولادی در مسیر تولید برق و گاز

کارشناس مسکن، اظهار کرد: به دلیل کمبود انرژی برخی از شرکت های فولادی مجبور به تولید برق شدند و ممکن است در آینده برخی نیز به تولید گاز بپردازند، اینکه این امر درست است یا خیر به بسیاری از مسائل بستگی دارد.

شرکت‌های فولادی در مسیر تولید برق و گاز اتحادیه ها و انجمن های فولاد

رضا صالحی در گفتگو با فولادبان در پاسخ به این سوال که آیا شرکت های فولادی می توانند به دلیل کمبود انرژی به تولید برق و گاز بپردازند، اظهار کرد: تمام صنایع برای داشتن تولید پایدار به برق، آب، گاز، نیروی انسانی و.. نیاز دارند. اگر از نظر تجاری به این مسئله بیاندیشیم متوجه خواهیم شد که اگر بنگاه ها و صنایع اقتصادی به تمام منابع یک چرخه دسترسی داشته باشند، بسیار مفید و اقتصادی خواهد بود چراکه می توانند به راحتی مدیریت تمام منابع را در نظر داشته باشند.

وی در ادامه افزود: اما اگر به این مسئله نوع دیگری نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که این دستورالعمل باعث وجود عمل جزیره ای خواهد شد و در اینباره این سوال مطرح می شود که در صورت انجام تولید برق، گاز و..توسط صنایع، پس وظیفه شرکت ملی نفت و گاز در کشور چه می شود؟!  همچنین باتوجه به ظرفیت کشورمان که یکی از بزرگ ترین تامین کننده های منابع گازی است، آیا همچین چیزی به صلاح است؟!

به گفته صالحی، تصمیم گیری در این خصوص به خیلی از گزارش ها بستگی دارد. بطورمثال آیا آن منطقه مستعد تولید برق و گاز است؟ آیا صلاح و توانایی آن مجموعه در انجام این امر است؟ بنابراین لازم است که کارشناسان هرمجموعه و صنایع، تمام گزارشات موجود را بررسی و توجه کنند و بعد تصمیم گیری کنند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors