جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 22 آذر 1402 - 5 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
در گفتگو با فولادبان ارائه شد؛

لزوم تغییر طرح مسکن متری در بورس کالا

رییس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی انبوه سازان مسکن و ساختمان استان تهران، بیان کرد: سرمایه گذاری مسکن متری در بورس کالا بیشتر از آنکه به نفع مصرف کننده باشد به نفع سرمایه گذار است، چراکه مسکن نباید جنبه سرمایه گذاری داشته باشد، مسکن یک نیاز اولیه هر خانوار است و باید از بازارهای سرمایه ای چون طلا، بورس و... فاصله گیرد.

لزوم تغییر طرح مسکن متری در بورس کالا اخبار

ایرج رهبر در گفتگو با خبرنگار فولادبان، با تاکید بر اینکه طرح مسکن 25 متری مناسب فرهنگ خانه های ایرانی نیست، اظهار کرد: مردم ایران مانند مردم کشور ژاپن نیستند که از مسکن 25 متری استقبال کنند، چراکه فضای قابل مسکونی این خانه ها بیشتر از 6 متر نیست.

وی در ادامه افزود: همچنین یکی دیگر از عیب های مسکن متری، کم توقع شدن افراد است. چراکه به دلیل شرایط اقتصادی نابسمان، مردم توان خرید مسکن با متراژ بالاتر را نخواهند داشت و به سرمایه گذاری مسکن متری اکتفا خواهند کرد و حال اینکه این افراد چه زمانی خانه دار شوند، مشخص نیست.

رییس هیئت مدیره انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان استان تهران در پاسخ به این سوال که آیا توسعه بنادر صنعتی در حاشیه های خلیج فارس باعث رونق میزان عرضه و تقاضا در آن مناطق خواهد شد، مطرح کرد: هر فرایندی که مقدمه یک فرایند دیگر باشد، قطعا تاثیرگذار خواهد بود. چراکه اگر بنادر صنعتی افزایش یابد، مسائل اقتصادی در آن منطقه نیز رونق می یابد.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors