جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 19 آذر 1402 - 6 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

مخازن مازوت نیروگاه طرشت جمع‌آوری شده است

مدیر بهره‌برداری نیروگاه طرشت گفت: واحد‌های بخار این نیروگاه به دلیل رعایت موازین زیست محیطی بیش از سی سال است که از سوخت مازوت استفاده نمی‌کنند.

مخازن مازوت نیروگاه طرشت جمع‌آوری شده است اخبار

به گزارش فولابان، افشین داودی با تأکید بر اینکه این نیروگاه مازوت سوزی ندارد، گفت: این نیروگاه تنها از سوخت گاز سی‌ان‌جی استفاده می‌کند و واحد‌های بخار نیروگاه به دلیل رعایت موازین زیست محیطی از سوخت مازوت استفاده نمی‌کنند.

مدیر بهره‌برداری نیروگاه طرشت: مخازن سوخت مازوت بیش از سی سال است که از این نیروگاه جمع‌آوری شده و بخش مازوت‌سوز این نیروگاه به مجموعه ورزشی تبدیل شده است.

وی بیان کرد: طبق الزامات سازمان محیط زیست در زمینه آلودگی هوا، به صورت فصلی آلاینده‌های زیست محیطی را مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌دهیم و از طریق آزمایشگاه‌های مورد تأیید سازمان محیط زیست در قالب طرح خوداظهاری، نتایج به برق حرارتی و سازمان محیط زیست گزارش می‌شود.

داودی با اشاره به بازچرخانی پساب نیروگاه طرشت گفت: برج خنک‌کننده نیروگاه طرشت از نوع طرح اجباری با جریان متقابل است که هنگام فعالیت نیروگاه در استخر برج خنک‌کننده حدود ۱۵۰۰ مترمکعب آب جمع می‌شود.

مدیر بهره‌برداری نیروگاه طرشت افزود: با رعایت الزامات زیست محیطی، پس از انجام آزمایش‌های مورد تأیید سازمان محیط زیست و انطباق آنها با نتایجی که برای گیاهان ضرری نداشته باشد، حدود ۱۱ هکتار فضای سبز نیروگاه با آن آبیاری می‌شود و در واقع با این اقدام از خروج بی‌رویه آب از مجموعه نیروگاه جلوگیری می‌شود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors