جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گفت و گو 19 آذر 1402 - 5 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

ساخت یک میلیون مسکن در سال؛ دولت توان اجرایی شعار خود را ندارد/ عملیاتی شدن این طرح باعث رونق 1200 گروه شغلی می¬شود

رئیس مجمع ملی صنعت مسکن و ساختمان کشور، اظهار کرد: تولید یک میلیون مسکن در سال یعنی تولید یک میلیون تلویزیون، یک میلیون فرش و..... توسعه بازار موازی، پیشرفت 1200 گروه شغلی و اشتغال 70 درصد کشور، اما متاسفانه مسولان دولتی نمی توانند برای زیربنایی ترین صنعت کشور( مسکن) اقدامات قاطعانه و برنامه ریزی مناسب در نظر گیرند.

ساخت یک میلیون مسکن در سال؛ دولت توان اجرایی شعار خود را ندارد/ عملیاتی شدن این طرح باعث رونق 1200 گروه شغلی می¬شود گفت و گو

مجتبی بیگدلی رئیس مجمع ملی صنعت مسکن و ساختمان کشور در گفتگو با فولادبان، در خصوص تصویب طرح ساخت یک میلیون مسکن در سال توسط دولت، بیان کرد: متاسفانه وزارت خانه کشور که زیربنایی ترین امورات دولت است، برنامه ریزی مناسب و مدونی ندارد، چراکه خود به تنهایی تصمیم به ساخت تمام واحدهای مسکن می گیرد اما بودجه ای ندارد، در حالیکه این امر باید توسط مردم عملی و اجرایی شود.

به گفته وی، مسولان و مدیران این حوزه  از مهارت و دانش بالایی برخوردار نیستند. همچنین ستاد دولت با تصمیات وزارت خانه هماهنگ نیست و سیستم بانک ها نیز به شدت دارای مشکل است.

رئیس انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان کشور در پایان افزود: زمانی که مسکن ملی در کشور عملیاتی شد، دولت 700 الی 800 میلیارد دلار درآمد ارزی داشت و به عبارتی روزی سه الی چهار میلیون بشکه نفت می فروخت اما در حال حاضر، دولت نه تنها این مقدار بلکه توان فروش 700 الی 800 هزار بشکه در روز را هم ندارد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors