گزارش هفتگی فولادبان از معاملات ارز و سکه/ هفته نوسانی در بازارسکه

خبرنگار فولادبان به بررسی جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری پرداخت.

 

به گزارش خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت. در مهمترین اتفاق هفته، قیمت سکه در بالاترین قیمت به 29 میلیون و 705 هزار تومان رسید.

ریز معاملات روز شنبه 11 آذر ماه

دلار در بازار آزاد روز شنبه، حول و حوش ۵۰ هزار و ۴۵۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۵۴ هزار و ۹۲۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۳۹۵ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با افزایش ۴۶ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۹ میلیون و ۵۵۴ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۲۳ هزار تومان رشد داشت و با قیمت ۲ میلیون و ۵۲۸ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، ۲ هزار و ۷۲ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز یکشنبه 12 آذر ماه

دلار در بازار آزاد روز یکشنبه، حول و حوش 50 هزار و 500 تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت 54 هزار و 980 تومان عرضه می‌شود(قیمت اعلام شده یورو مربوط به معاملات روز گذشته است). همچنین قیمت دلار صرافی ملی 41 هزار و 395 تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با کاهش 10 هزار تومانی، بر روی رقم 29 میلیون و 653 هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای 18 عیار 2 هزار تومان رشد داشت و با قیمت 2 میلیون و 524 هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، 2 هزار و 72 دلار معامله شد.

ریز معاملات روز دوشنبه 13 آذر ماه

دلار در بازار آزاد روز دوشنبه، حول و حوش 50 هزار و 600 تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت 55 هزار و 30 تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی 41 هزار و 395 تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با کاهش 107 هزار تومانی، بر روی رقم 29 میلیون و 705 هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای 18 عیار 12 هزار تومان کاهش داشت و با قیمت 2 میلیون و 520 هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، 2 هزار و 70 دلار معامله شد.

ریز معاملات روز سه‌شنبه 14 آذر ماه

دلار در بازار آزاد روز سه‌شنبه، حول و حوش 50 هزار و 220 تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت 54 هزار و 860 تومان عرضه می‌شود. (قیمت اعلام شده یورو مربوط به معاملات صبح است).همچنین قیمت دلار صرافی ملی 41 هزار و 395 تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با کاهش 142 هزار تومانی، بر روی رقم 29 میلیون و 360 هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای 18 عیار 4 هزار تومان افزایش داشت و با قیمت 2 میلیون و 485 هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، 2 هزار و 24 دلار معامله شد.

ریز معاملات روز چهارشنبه 15 آذر ماه

دلار در بازار آزاد روز چهار‌شنبه، حول و حوش ۵۰ هزار و ۱۵۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۵۴ هزار و ۱۰۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۳۹۵ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با کاهش ۴۶ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۹ میلیون و ۱۶۳ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۲۱ هزار تومان کاهش داشت و با قیمت ۲ میلیون و ۴۵۹ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، ۲ هزار و ۲۱ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز پنجشنبه 16 آبان ماه

دلار در بازار آزاد روز پنجشنبه،

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *