جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 13 آذر 1402 - 5 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

بهبودی بازار خودرو و شرط واردات لوازم خانگی

وزیر صمت گفت: به‌نظر من در زمان حاضر نباید محدودیتی برای واردات لوازم خانگی وجود داشته باشد، البته این موضوع نیازمند زمینه‌هایی است و باید به‌سمت بازارسازی و ایجاد بازارهای رقابت کامل حرکت کنیم.

بهبودی بازار خودرو و شرط واردات لوازم خانگی اخبار

به گزارش خبرگزاری فولادبان، عباس علی‌آبادی امروز در حاشیه آئین افتتاحیه دومین نمایشگاه اوراسیا در جمع خبرنگاران در خصوص واردات لوازم خانگی اظهار داشت: در زمینه لوازم خانگی ما در کشور از پتانسیل بسیار خوبی برخوردار هستیم و من معتقدم که می‌توانیم با کمی کار کردن نام زیبنده‌ای در خصوص تولید لوازم خانگی به روز در منطقه به دست آوریم، لذا این نوید را می‌دهم که دیری نخواهد پایید که سازندگان لوازم خانگی ما در چنین زاویه‌ای قرار گیرند.

وی افزود: سرمایه‌گذاری‌های خوبی در این حوزه در حال انجام است. در مجموع وقتی ناترازی در ابعاد کیفی، کمی و تنوع برطرف می‌شود، دلیلی برای محدودیت واردات وجود ندارد. محدودیت واردات معمولاً برای فراهم کردن فرصت برای تولیدکنندگان داخلی اعمال می‌شود، اما به‌نظر من در زمان حاضر نباید محدودیتی برای واردات لوازم خانگی وجود داشته باشد، البته این موضوع نیازمند زمینه‌هایی است و باید به‌سمت بازارسازی و ایجاد بازارهای رقابت کامل حرکت کنیم، در بازار رقابتی کامل نیازی به اعمال محدودیت‌های فیزیکی وجود ندارد.

علی‌آبادی همچنین با بیان اینکه صنایع باید به‌سمت تحول عمیق حرکت کنند، گفت: در زمان حاضر تلاش وزارت صمت توسعه زیرساخت‌های برقی‌سازی کشور است، چراکه خودروهای آینده خودروهای دیگری خواهند بود، همچنین در حال توسعه زیرساخت‌ها در صنایع کشور و همکاری با کشورهای دیگر هستیم که نیاز به زمان و سرمایه دارد.

وزیر صمت همچنین درباره بازار خودرو در پایان گفت: شرایط بازار خودرو رو به بهبود است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors