جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 09 آذر 1402 - 6 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
در گفتگو با فولادبان ابراز شد؛ 

ایجاد دانش نوین و بومی سازی در سطح ملی توسط اسفراین 

معاون نوسازی و بهره‌برداری ایدرو گفت: مجتمع اسفراین طی سال‌های طولانی که تولید خود را ادامه داده، به مرور به سمت ایجاد یک دانش نوین و بومی سازی در سطح ملی قدم برداشته و ماموریت خود را به خوبی انجام داده است. 

ایجاد دانش نوین و بومی سازی در سطح ملی توسط اسفراین  اخبار

سعید جعفری در گفتگو با فولادبان با اشاره به رونمایی اسفراین از شعار (بومی سازی خطوط تولید، تجلی دانش و مهارت نخبگان) اظهار کرد: شرکت مجتمع اسفراین یکی از صنایع زیربنایی کشور محسوب می‌شود که هدف از ایجاد این صنایع زیربنایی، خودکفایی و استقلال کشور در آن حوزه است. مجتمع اسفراین در این مسیر طی سال‌های طولانی که تولید خود را ادامه داده، به مرور به سمت ایجاد یک دانش نوین و بومی سازی در سطح ملی قدم برداشته و ماموریت خود را به خوبی انجام داده است.

وی اضافه کرد: شرکت اسفراین، از ظرفیت‌های دانشی و توان تولیدی کشور استفاده کرده و بر همین اساس، امیدواریم این شعار که بحث بومی سازی در خطوط تولید است، مقدمه‌ای برای ورود اسفراین به تولید تجهیزات باشد؛ تجهیزات دانش پایه‌ای که در حوزه صنعت سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معاون نوسازی و بهره‌برداری ایدرو بیان کرد: تصور اکثر افراد از صنایع دانش پایه، بخش نرم موضوع است و به صنایع سنگین و حوزه زیربنایی کم توجهی می‌شود. در این راستا، توجه مجتمع اسفراین به این حوزه اتفاق مبارکی است که مجتمع را به اهداف خود نزدیک‌تر می‌کند.

جعفری در خصوص روند بومی‌سازی و چشم انداز مجتمع اسفراین گفت: روند بومی سازی در این شرکت، به گونه‌ای است که وابستگی کامل به سفارش‌گذاری دارد. در واقع مجتمع قرار نیست خود را تجهیز کند؛ بلکه قرار است صنایع زیربنایی کشور را تجهیز کند. به همین دلیل، اسفراین باید به نحوی خود را معرفی کند تا صنایع زیربنایی کشور، این مجتمع را بشناسند و رویکرد آنها از تأمین خارجی به سمت داخلی گرایش پیدا کند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors