جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 11 آبان 1402 - 7 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

خلیج فارس عامل بقای تولید فولاد

مدیر اقتصادی و سرمایه‌گذاری ایمیدرو گفت: در اجرای طرح خطوط انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی و با هدف بقای صنایع ایران 4 پروژه اصلی با حدود 3700 کیلومتر طراحی، برنامه ریزی و در حال لوله گذاری شده است.

خلیج فارس عامل بقای تولید فولاد اخبار

امیر نوژن یونسیان مدیر اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در گفتگو با خبرگزاری فولادبان در رابطه با طرح انتقال آب خلیج فارس به صنایع فولادی گفت: همانطور که اطلاع دارید افزایش بحران های آبی و پیش بینی حاد تر شدن موضوع کم آبی ، باعث تسریع در اجرای طرح خطوط انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی ایران شده است که برای این منظور 4 پروژه اصلی با حدود 3700 کیلومتر طراحی، برنامه ریزی و در حال لوله گذاری است.

یونسیان افزود: باید به این نکته توجه داشت که قطعا تامین زیرساختهایی نظیر آب، برق و… برای یک صنعت چندان توجیه اقتصادی ندارد اما هنگامی که بقا و توسعه کل زنجیره به تامین آنها گره می خورد ، چنین پروژه هایی با محاسبه تولید از دست رفته و افزایش هزینه سربار به تولید ، توجیه پیدا خواهند کرد.

وی در پایان گفت: فاز اول پروژه شیرین سازی و انتقال آب به استان های هرمزگاه، کرمان و یزد با راهبری ایمیدرو و مشارکت شرکت های گل گهر، ملی مس و چادر ملو با ظرفیت 180 میلیون متر مکعب در سال و سرمایه گذاری بیش از 20 هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors