جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 05 آبان 1402 - 7 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/ از مهمترین عرضه هفته چه خبر؟

خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری را مورد بررسی قرار داد.

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/ از مهمترین عرضه هفته چه خبر؟ اخبار بورس, قیمت فولاد آلیاژی

به گزارش فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت.

در مهمترین عرضه هفته، در معاملات روز شنبه بیست و نهم مهر ماه، ۲۱ هزار و ۸۱۰ تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۵ درصد آن، یعنی یک‌هزار و ۱۲۵ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۱۹۲ هزارو ۸۰۳ ریال است که نسبت به قیمت پایه ۶٫۳ درصد کاهش داشته است.

جزئیات این معاملات به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز شنبه بیست و نهم مهر ماه

در معاملات روز شنبه بیست و نهم مهر ماه ۱۴۰2، از یک میلیون و ۵۹۵ هزار و ۲۶۹ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا، ۶۴۶ هزار و ۲۳۲ تن یعنی معادل ۴۰ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۲۱ هزار و ۸۱۰ تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۵ درصد آن، یعنی یک‌هزار و ۱۲۵ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۱۹۲ هزارو ۸۰۳ ریال است که نسبت به قیمت پایه ۶٫۳ درصد کاهش داشته است.

همچنین، یک‌هزار و ۵۴۰ تن از حجم عرضه شده میلگرد ساده صنعتی، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۲۷۰ هزار و ۵۳ ریال به فروش رسید که نشان از افت ۴٫۲ درصدی قیمت این محصول دارد.

امروز فروشندگان میلگرد آلیاژی، به میزان ۲ هزار و ۹۵۰ تن از این محصول عرضه کردند و با استقبال خوب مشتریان ۹۴ درصد آن با قیمت ۲۶۸ هزار و ۳۷۳ ریال به فروش رفت.

در ادامه، ۳۰ درصد از ۱۲ هزار و ۱۶۴ تن میلگرد کلاف، با قیمت میانگین موزون ۲۵۴ هزار و ۴۲۲ ریال معامله شد.

همچنین، تمامی ۴ هزار و ۸۰۷ تن تیرآهن، با قیمت ۲۵۲ هزار و ۷۴۴ ریال توسط مشتریان خریداری شد.

در پایان، مشتریان ۹۶ درصد ورق سرد خودرو یعنی معادل ۴۵ هزار و ۵۰ تن را با قیمت موزون ۳۲۶ هزار و ۹۵۲ ریال خریداری کردند.

ریز معاملات روز یکشنبه سی ام مهر ماه

در معاملات روز یکشنبه سی ام مهر ماه ۱۴۰2، از ۲۰ هزار تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا، ۲۰ هزار تن یعنی معادل ۱۰۰ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۲۰ هزار تن آهن اسفنجی بریکت در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۱۰۰ درصد آن، یعنی ۲۰ هزار تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۱۲۴ هزار و ۸۲۱ ریال است که نسبت به قیمت پایه تغییری نداشته است.

ریز معاملات روز دوشنبه یکم آبان ماه

در معاملات روز دوشنبه یکم آبان ماه ۱۴۰2، از ۳۰۳ هزار و ۱۵۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا، ۱۱۹ هزار و ۵۹۵ تن یعنی معادل ۳۹ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۲۲۹ هزار و ۸۰۰ تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۳۹ درصد آن، یعنی ۹۰ هزار و ۴۵ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۱۸۶ هزار و ۲۷۹ ریال است که نسبت به قیمت پایه ۰٫۵ کاهش داشته است.

همچنین، ۲۷ هزار و ۵۰۰ تن از حجم عرضه شده تختال C، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۱۹۵ هزار و ۱۰۰ ریال به فروش رسید که نشان از ثبات قیمت این محصول دارد.

امروز فروشندگان ورق سرد B، به میزان ۲ هزار تن از این محصول عرضه کردند و با استقبال ضعیف مشتریان ۳۵ درصد آن با قیمت پایه به فروش رفت.

در پایان، مشتریان ۱۰۰ درصد ورق گالوانیزه G یعنی معادل یک‌هزار و ۳۵۰ تن را با قیمت موزون ۳۹۸ هزار و ۳۰۵ ریال خریداری کردند.

ریز معاملات روز سه‌شنبه دوم آبان ماه

در معاملات روز سه‌شنبه دوم آبان ماه ۱۴۰2، از ۲۹ هزار و ۳۰۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا، ۱۰ هزار و ۶۰۰ تن یعنی معادل ۳۶ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۲ هزار و ۵۰۰ تن ورق سرد B در دسترس مشتریان قرار گرفت و تمامی آن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۹۹ هزارو ۳۵۱ ریال است که نسبت به قیمت پایه ۱٫۱ درصد افزایش داشته است.

همچنین، ۲۰۰ تن از حجم عرضه شده ورق قلع اندود، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۵۵۰ هزار ریال به فروش رسید که نشان از ثبات قیمت این محصول دارد.

در پایان، مشتریان ۳۱ درصد ورق گالوانیزه G یعنی معادل ۷ هزار و ۹۰۰ تن را با قیمت موزون ۳۹۵ هزار و ۶۵۶ ریال خریداری کردند.

ریز معاملات روز چهارشنبه سوم آبان ماه

در معاملات روز چهارشنبه سوم آبان ماه ۱۴۰2، از ۳۱۶ هزار و ۴۸۹ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا، ۵۲ هزار و ۶ تن یعنی معادل ۱۶ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۲۷۷ هزار و یک تن میلگرد در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۱۵ درصد آن، یعنی ۴۱ هزار و ۹۴۸ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۱۴ هزارو ۵۷۳ ریال است که نسبت به قیمت پایه  ۱٫۶ درصد افزایش داشته است.

همچنین، ۸۰۴ تن از حجم عرضه شده نبشی، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۲۱۸ هزار و ۴۰۵ ریال به فروش رسید که نشان از افت ۰٫۰۲ درصدی قیمت این محصول دارد.

امروز فروشندگان ناودانی، به میزان ۹۷۶ تن از این محصول عرضه کردند و با استقبال ضعیف مشتریان ۳۲ درصد آن با قیمت ۲۱۶ هزار و ۲۶۷ ریال به فروش رفت.

در پایان، مشتریان ۶ درصد ورق گرم یعنی معادل ۴۰۰ تن را با قیمت موزون ۲۶۶ هزار و ۷ ریال خریداری کردند که نشان از رشد ۱٫۳ درصدی، نبست به قیمت پایه دارد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors