جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 28 مهر 1402 - 7 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات ارز و سکه/ هفته نوسانات قیمت زیر سایه جنگ در منطقه

خبرنگار فولادبان به بررسی جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری پرداخت.

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات ارز و سکه/ هفته نوسانات قیمت زیر سایه جنگ در منطقه اخبار

به گزارش خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت. در مهمترین اتفاق هفته، قیمت سکه در بالاترین قیمت به 29 میلیون و 90 هزار تومان رسید.

ریز معاملات روز شنبه 22 مهر ماه

دلار در بازار آزاد روز شنبه، حول و حوش ۵۱ هزار و ۵۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۵۳ هزار و ۶۸۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۲۰۷ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با کاهش ۷۱۵ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۸ میلیون و ۸۷۳ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۱۹ هزار تومان افت، با قیمت ۲ میلیون و ۴۱۳ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۳۲ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز یکشنبه 23 مهر ماه

دلار در بازار آزاد روز یکشنبه، حول و حوش 50 هزار و 700 تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت 53 هزار و 520 تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی 41 هزار و 211 تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با کاهش 51 هزار تومانی، بر روی رقم 28 میلیون و  750 هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای 18 عیار با 7 هزار تومان رشد، با قیمت 2 میلیون و 421 هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و 932 دلار معامله شد.

ریز معاملات روز دوشنبه 24 مهر ماه

دلار در بازار آزاد روز دوشنبه، حول و حوش ۵۰ هزار و 400 تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت 53 هزار و 80 تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی 41 هزار و 211 تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با کاهش 198 هزار تومانی، بر روی رقم 28 میلیون و 400 هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای 18 عیار با 14 هزار تومان افت، با قیمت 2 میلیون و 361 هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و 915 دلار معامله شد.

ریز معاملات روز سه‌شنبه 25 مهر ماه

دلار در بازار آزاد روز سه‌شنبه، حول و حوش 50 هزار و 450 تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت 53 هزار و 550 تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی 41 هزار و 222 تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با افزایش 564 هزار تومانی، بر روی رقم 28 میلیون و 851 هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای 18 عیار با 38 هزار تومان رشد، با قیمت 2 میلیون و 398 هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و 925 دلار معامله شد.

ریز معاملات روز چهارشنبه 26 مهر ماه

دلار در بازار آزاد روز چهار‌شنبه، حول و حوش ۵۱ هزار و ۳۲۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۵۴ هزار و ۱۹۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۲۲۲ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با افزایش ۱۷ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۹ میلیون و ۹۰ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۷ هزار تومان رشد، با قیمت ۲ میلیون و ۴۳۶ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۴۶ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز پنجشنبه 27 مهر ماه

دلار در بازار آزاد روز پنجشنبه، حول و حوش 51 هزار و 300 تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت 54 هزار و 40 تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی 41 هزار و 222 تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با  کاهش 150 هزار تومانی، بر روی رقم 28 میلیون و 951 هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای 18 عیار با 2 هزار تومان افت، با قیمت 2 میلیون و 423 هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و 950 دلار معامله شد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors