جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 28 مهر 1402 - 7 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
در گفتگو با فولادبان ارائه شد؛

تحلیل هفتگی بازار سرمایه از نگاه یک کارشناس/ احتمال روند تعادل رو به مثبت بورس در هفته آتی

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: به نظر می‌رسد ابتدای هفته آینده روند متعادل رو به مثبت در بازار به وجود بیاید و یا در نهایت از اواسط بازار در اولین روز هفته، شاهد حضور تقاضا خواهیم بود.

تحلیل هفتگی بازار سرمایه از نگاه یک کارشناس/ احتمال روند تعادل رو به مثبت بورس در هفته آتی اخبار آینده بازار فولاد, بورس

کاویان عبداللهی در گفتگو با فولادبان با تحلیل هفتگی بازار سرمایه مطرح کرد: در هفته جاری معاملات خوبی در بورس رخ داد که البته مقداری با روند منفی همراه بود و ارزش معاملات پایینی نیز به ثبت رساند. در این راستا، اخبار منتشرشده درباره جنگ، شورای رقابت و قیمت‌گذاری دستوری را می‌توان عامل این روند منفی بیان کرد.

وی اضافه کرد: بر همین اساس، انتظار می‌رود به دلیل کمبود نقدینگی نیز فعالان بازار، سرمایه خود را نگه دارند و در بورس معامله نکنند. در واقع در هفته جاری روزهایی بود که معاملات خوبی انجام شد؛ اما به دلیل اینکه ارزش معاملات از محدوده عادی خود پایین‌تر بود، بازار سرمایه نتوانست به روند مثبت خود ادامه دهد.

کارشناس بازار سرمایه با اشاره به روند هفته آتی بورس تهران گفت: با توجه به تمام مسائل ذکرشده، به نظر می‌رسد ابتدای هفته آینده روند متعادل رو به مثبت در بازار به وجود بیاید و یا در نهایت از اواسط بازار در اولین روز هفته، شاهد حضور تقاضا خواهیم بود. البته به شرط اینکه اتفاق خاصی رخ ندهد؛ چرا که در حال حاضر، شرایط نااطمینانی در بورس وجود دارد.

عبداللهی در پایان اظهارداشت: با توجه به اینکه گردش معاملات در بازار سرمایه پایین است، تداوم روند مثبت به سختی انجام می‌شود و تا زمانی که شرایط بهتری برای بازار به وجود نیاید، نمی‌توان انتظار رشد شارپی داشت. همچنین به نظر می‌رسد هفته آتی صنایع پالایشی و خودرویی با افزایش تقاضا، به عنوان گروه‌های پیشرو فعالیت خواهند کرد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors