جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 17 مهر 1402 - 10 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

بهینه‌سازی شبکه برق برای عبور از دوره اوج مصرف تابستان ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق و کنترل و مدیریت مصرف را ماموریت‌های اصلی شرکت‌های برق منطقه‌ای برای عبور موفق از دوره اوج بار تابستان ۱۴۰۳ عنوان کرد.

بهینه‌سازی شبکه برق برای عبور از دوره اوج مصرف تابستان ۱۴۰۳ اخبار

به گزارش فولادبان، «مصطفی رجبی مشهدی» در همایش سالانه معاونین بهره‌برداری شرکت‌های برق منطقه‌ای ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به کلیه همکاران شرکت‌های برق منطقه‌ای سراسر کشور، اظهار کرد: شما فرماندهان عملیاتی شرکت‌های برق منطقه‌ای هستید که مسئولیت سنگینی دارید و در تابستان سخت اما پرافتخار امسال خوش درخشیدید.

رجبی مشهدی با اشاره به تابستان سخت امسال گفت: در سال جاری، رشد توان 5.7 درصدی در کشور اتفاق افتاد که متوسط ۱۰ ساله‌اش 4.5 درصد است و این عدد در سه‌ ماهه تیر تا شهریور 6.5 درصد بود که عدد قابل توجهی است.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران با تاکید بر اینکه برای عبور از سال ۱۴۰۳ یک صد و هشتاد اقدام عملیاتی تدوین شده به اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق به عنوان بخش بسیار مهم این برنامه اشاره کرد و به مدیران عامل شرکت‌های برق منطقه‌ای توصیه کرد نسبت به تامین بودجه مناسب برای عملیاتی نمودن این موضوع اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: مدیریت مصرف و شیوه‌ها و ابزارهای آن در برنامه‌های عملیاتی ۱۴۰۳ بخش مهم دیگری برای عبور موفق از دوره اوج بار است که الزامی است به دنبال خلق منابع و فرصت‌های جدید در آن باشیم ضمن اینکه صنعت برق نیز به دنبال هوشمندسازی در این زمینه است.

رجبی مشهدی با اشاره به موضوع آموزش اپراتورها تاکید کرد: با توجه به مهم بودن نقش اپراتورها در صنعت برق، مباحث آموزش نظری به‌تنهایی کفایت نمی‌کند و ایجاد شرایط واقعی و عملی برای آموزش این همکاران بسیار مهم و تاثیرگذار است.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران در پایان از همراهی و تعامل کلیه همکاران صنعت برق به‌ویژه همکاران بهره‌برداری که علی‌رغم تمام مشکلات و کمبودهای صنعت برق بار سنگینی را به دوش می‌کشند و همیشه در دسترس هستند صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors