جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 07 مهر 1402 - 8 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
در گفتگو با فولادبان ارائه شد؛

تحلیل هفتگی بازار سرمایه از نگاه یک کارشناس/ احتمال رشد بورس تهران در هفته آینده

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: انتظار می‌رود در هفته آتی به احتمال زیاد ارزش معاملات به صورت تدریجی رشد کند و این اتفاق، در اوایل و یا اواسط هفته آینده رخ خواهد داد.

تحلیل هفتگی بازار سرمایه از نگاه یک کارشناس/ احتمال رشد بورس تهران در هفته آینده اخبار

محمدباقر خادمی در گفتگو با فولادبان با تحلیل هفتگی بازار سرمایه مطرح کرد: بورس تهران در هفته‌های گذشته هر چند موقت، روند رو به رشدی را به همراه داشت که مدار بسیار مهمی بود و این اتفاق باعث شد کلیت بازار از روند نزولی خارج شود و در وضعیت نسبتاً متعادلی قرار بگیرد.

وی گفت: از اواسط هفته گذشته و در ادامه هفته جاری، بورس یک اصلاح زمانی را تجربه کرد و از نظر قیمتی نیز می‌توان گفت اکثر سهم‌ها افت قیمتی زیادی نداشتند. البته اصلاح زمانی، قیمتی و کاهش ارزش معاملات برای بازار کاملاً طبیعی و قابل پیش بینی بود.

این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به روند هفته آتی بازار تصریح کرد: انتظار می‌رود در هفته آتی به احتمال زیاد ارزش معاملات به صورت تدریجی رشد کند و این اتفاق، در اوایل و یا اواسط هفته آینده رخ خواهد داد. بر همین اساس، به نظر می‌رسد بازار سرمایه در هفته آینده روند جدیدی را آغاز کند.

خادمی خاطرنشان کرد: براساس روندی که گروه‌های بزرگ بورسی در هفته جاری طی کردند، به نظر می‌رسد با توجه به افزایش نرخ نفت جهانی، بهترین گروهی که پتانسیل بالایی برای افزایش قیمت دارد، سهم‌های پالایشی هستند.

وی اظهارداشت: با توجه به اخباری که در رابطه با صنعت خودرو از افزایش نرخ تا تجدید ارزیابی منتشرشده، این گروه نیز می‌تواند به عنوان پیشروی سایر صنایع در هفته آتی باشد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors