جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 03 مهر 1402 - 8 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار بندر شانگ‌های+ نمودار/ هفته سقوط قیمت ها در بورس شانگ‌های

«فولادبان» به بررسی معاملات بورس بازار بندر شانگ‌های در یک هفته اخیر پرداخت.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار بندر شانگ‌های+ نمودار/ هفته سقوط قیمت ها در بورس شانگ‌های اخبار

به گزارش خبرنگار فولادبان، بررسی معاملات بورس بازار بندر شانگ‌های در یک هفته اخیر، حکایت ازشروع معاملات مقاطع فولادی با کاهش قیمت درابتدای هفته را دارد به طوری که این ریزش ادامه دار بود و بازار با همین روند به کار خود پایان داد.

جزئیات معاملات بورس بازار بندر شانگ‌های در یک هفته اخیر به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز دوشنبه 18 سپتامبر

در معاملات روز دو‌شنبه 18 سپتامبر 2023، (بیست و هفتم شهریور 1402)، قیمت متوسط میلگرد با افزایش ۵۹ یوآنی، با قیمت ۳ هزار و ۷۸۸ یوآن به فروش رفت که این نرخ نسبت به روز قبل معاملاتی، رشد ۱٫۵ درصدی را نشان می دهد.

این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ در بازار بندر شانگ‌های با رشد ۱۷۸ یوآنی و افزایش ۱٫۱ درصدی نسبت به روز قبل، بر روی نرخ ۱۵ هزار و ۴۹۶ یوآن ایستاد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم در بازار بندر شانگ‌های نسبت به روز قبل معاملاتی ۳۱ یوآن افزایش یافت و به ۳ هزار و ۸۶۳ یوآن رسید. به عبارت دیگر، متوسط قیمت این محصول نسبت به روز قبل معاملاتی از رشد ۰٫۸ درصدی حکایت دارد.

همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با کاهش ۶۰ یوآنی و ۱٫۳ درصد افت نسبت به روز قبل معاملاتی، با نرخ ۴ هزار و ۳۲۶ یوآن معامله شد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار بندر شانگ‌های+ نمودار/ هفته سقوط قیمت ها در بورس شانگ‌های اخبار

ریز معاملات روز چهارشنبه 20 سپتامبر

در معاملات روز چهار‌شنبه 08 فوریه 2023، (بیست و نهم شهریور 1402)،  قیمت متوسط میلگرد با افزایش ۳ یوآنی، با قیمت ۳ هزار و ۷۹۱ یوآن به فروش رفت که این آخرین روز معاملات، رشد ۰٫۰۷ درصدی را نشان می دهد.

این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ در بازار بندر شانگ‌های با افزایش ۲۷ یوآنی، بر روی نرخ ۱۵ هزار و ۵۲۳ یوآن ایستاد که افت ۰٫۱ درصدی را نشان می‌دهد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم در بازار بندر شانگ‌های نسبت به روز قبل، ۴۱ یوآن افزایش یافت و به ۳ هزار و ۹۰۴ یوآن رسید. به عبارت دیگر، متوسط قیمت این محصول نسبت به روز قبل از رشد ۱٫۰ درصدی حکایت دارد.

همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با افزایش ۵۱ یوآنی و ۱٫۱ درصد رشد نسبت به روز قبل، با نرخ ۴ هزار و ۳۷۷ یوآن معامله شد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار بندر شانگ‌های+ نمودار/ هفته سقوط قیمت ها در بورس شانگ‌های اخبار

 ریز معاملات روز پنجشنبه 21 سپتامبر

در معاملات روز پنجشنبه 21 سپتامبر 2023، (سی‌ام شهریور 1402)،  قیمت متوسط میلگرد با کاهش ۳۸ یوآنی، با قیمت ۳ هزار و ۷۵۳ یوآن به فروش رفت که این نرخ نسبت به روز قبل، افت یک درصدی را نشان می دهد.
این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ در بازار بندر شانگ‌های با کاهش ۲۴۵ یوآنی و افت ۱٫۵ درصدی نسبت به روز قبل، بر روی نرخ ۱۵ هزار و ۲۷۸ یوآن ایستاد.
علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم در بازار بندر شانگ‌های نسبت به روز قبل، ۵۶ یوآن کاهش یافت و به ۳ هزار و ۸۴۸ یوآن رسید. به عبارت دیگر، متوسط قیمت این محصول نسبت به روز قبل از افت ۱٫۴ درصدی حکایت دارد.
همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با کاهش ۸۹ یوآنی و ۲ درصد افت نسبت به روز قبل، با نرخ ۴ هزار و ۲۸۸ یوآن معامله شد.

 

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors