جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 26 شهریور 1402 - 8 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار بندر شانگ‌های+ نمودار/ هفته صعود و فرود قیمت‌ها در بازار

«فولادبان» به بررسی معاملات بورس بازار بندر شانگ‌های در یک هفته اخیر پرداخت.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار بندر شانگ‌های+ نمودار/ هفته صعود و فرود قیمت‌ها در بازار اخبار

به گزارش خبرنگار فولادبان، بررسی معاملات بورس بازار بندر شانگ‌های در یک هفته اخیر، حکایت از شروع معاملات با افزایش قیمت مقاطع مهم فولادی دارد. در همین حال، بازار در اواسط هفته به تعادل رسید ولی در آخرین روز معاملاتی، کاهش قیمت را تجربه کرد.

جزئیات معاملات بورس بازار بندر شانگ‌های در یک هفته اخیر به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز دوشنبه 11 سپتامبر

در معاملات روز دو‌شنبه 11 سپتامبر 2023، ( بیست شهریور 1402)، قیمت متوسط میلگرد با افزایش ۵٧ یوآنی، با قیمت ۳ هزار و ٧١٧ یوآن به فروش رفت که این آخرین روز معاملات، رشد ١/۵ درصدی را نشان می دهد.

این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ در بازار بندر شانگ‌های با کاهش ۶٢ یوآنی، بر روی نرخ ۱۵ هزار و ۶٠٣ یوآن ایستاد که افت ٣/. درصدی را نشان می‌دهد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم در بازار بندر شانگ‌های نسبت به روز قبل، ۴٨ یوآن کاهش یافت و به ۳ هزار و ٨٣٢ یوآن رسید. به عبارت دیگر، متوسط قیمت این محصول نسبت به روز قبل از رشد ٢/٣ درصدی حکایت دارد.

همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با افزایش ١٠٨ یوآنی و ٢/۵ درصد رشد نسبت به روز قبل، با نرخ ۴ هزار و ۴١٩ یوآن معامله شد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار بندر شانگ‌های+ نمودار/ هفته صعود و فرود قیمت‌ها در بازار اخبار

ریز معاملات روز سه‌شنبه 12 سپتامبر

در معاملات روز سه‌شنبه 12 سپتامبر 2023، ( بیست و یکم شهریور 1402)، قیمت متوسط میلگرد با افزایش ۲۹ یوآنی، با قیمت ۳ هزار و ۷۴۶ یوآن به فروش رفت که این نرخ نسبت به روز قبل معاملاتی، رشد ۰٫۷ درصدی را نشان می دهد.

این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ در بازار بندر شانگ‌های با افت ۸۳ یوآنی و کاهش ۰٫۵ درصدی نسبت به روز قبل، بر روی نرخ ۱۵ هزار و ۵۲۰ یوآن ایستاد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم در بازار بندر شانگ‌های نسبت به روز قبل، ۲۸ یوآن افزایش یافت و به ۳ هزار و ۸۶۰ یوآن رسید. به عبارت دیگر، متوسط قیمت این محصول نسبت به روز قبل معاملاتی از رشد ۰٫۷ درصدی حکایت دارد.

همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با کاهش ۱۷ یوآنی و ۰٫۳ درصد افت نسبت به روز قبل معاملاتی، با نرخ ۴ هزار و ۴۰۲ یوآن معامله شد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار بندر شانگ‌های+ نمودار/ هفته صعود و فرود قیمت‌ها در بازار اخبار

ریز معاملات روز چهارشنبه 13 سپتامبر

در معاملات روز چهارشنبه 13 سپتامبر 2023، ( بیست و دوم شهریور 1402)،  قیمت متوسط میلگرد با کاهش ۱۷ یوآنی، با قیمت ۳ هزار و ۷۲۹ یوآن به فروش رفت که این نرخ نسبت به روز قبل معاملاتی، افت ۰٫۴ درصدی را نشان می دهد.

این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ در بازار بندر شانگ‌های با افت ۲۰۲ یوآنی و کاهش ۱٫۳ درصدی نسبت به روز قبل، بر روی نرخ ۱۵ هزار و ۳۱۸ یوآن ایستاد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم در بازار بندر شانگ‌های نسبت به روز قبل معاملاتی ۲۸ یوآن کاهش یافت و به ۳ هزار و ۸۳۲ یوآن رسید. به عبارت دیگر، متوسط قیمت این محصول نسبت به روز قبل معاملاتی از افت ۰٫۷ درصدی حکایت دارد.

همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با کاهش ۱۶ یوآنی و ۰٫۳ درصد افت نسبت به روز قبل معاملاتی، با نرخ ۴ هزار و ۳۸۶ یوآن معامله شد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors