گزارش فولادبان از نوسانات بازار سرمایه – یکشنبه 26 شهریور ماه؛

رشد شاخص کل بورس در آغاز معاملات هفته/ تداوم روند صعودی شاخص فلزات

فولادبان از پایان معاملات بورس اوراق بهادار در روز 26 شهریور 1402 گزارش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، در نخستین روز کاری هفته معاملات متعادل رو به مثبت را پشت سر گذاشتیم به طوری که بازار سرمایه در اولین روز کاری هفته جاری پس از تعطیلات توانست روند خوبی را تجربه کند،

البته در آخرین روز هفته گذشته به دلیل تعطیلات پیش‌رو، اکثر خریداران در بورس، حقوقی‌ها بودند که برای تثبیت شاخص کل تلاش کردند و حال با روی کار آمدن حقیقی‌ها در معاملات امروز، می‌توان به بهبود روند بورس تهران امیدوار شد. همین موضوع شرایط را برای بازار سرمایه فراهم کرد تا معاملات دومین روز هفته سبز رنگ به پایان برسد.

در همین حال، شاخص کل بورس امروز در زمان بسته شدن معاملات 9 هزار و 51 واحد رشد داشت و به 2 میلیون و 135 هزار و 792 واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن نیز تا پایان معاملات 5 هزار و 154 واحد افزایش یافت و در ارتفاع 723 هزار و 176 واحدی قرار گرفت. همچنین شاخص فلزات اساسی با رشد 2 هزار و 943 واحدی، رقم یک میلیون و 585 هزار و 589 واحد را نشان داد.

نمادهای «شپنا»،«شبندر»،«فارس»،«شتران»،«شستا»،«اخابر»و«پارسان» بیشترین تاثیر را در روند صعودی شاخص کل داشتند. علاوه بر این، نمادهای «بموتو»،«کماسه»،«بکام»،«ولپارس»و«بورس» بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند. همچنین نمادهای «وبهمن»،«کترام»،«تکنو»،«شیران»و«شلعاب» بیشترین کاهش قیمت را در بازار امروز رقم زدند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *