جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 24 شهریور 1402 - 8 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/ از مهمترین عرضه هفته چه خبر؟

خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری را مورد بررسی قرار داد.

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/ از مهمترین عرضه هفته چه خبر؟ عینک فولادی قیمت فولاد آلیاژی

به گزارش فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت.

در مهمترین عرضه هفته، در معاملات روز شنبه هجدهم شهریور ماه، ۱۴ هزار و ۱۶۰ تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۱٫۷ درصد آن، یعنی ۲۵۰ تن به فروش رسید. قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۰۱ هزار و ۹۰۵ ریال است.

جزئیات این معاملات به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز شنبه هجدهم شهریور ماه

در معاملات روز شنبه هجدهم شهریور ماه ۱۴۰2، از ۲ میلیون و ۱۶۷ هزار و ۴۵۲ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا، ۸۲۱ هزار و ۵۱۲ تن یعنی معادل ۳۷٫۹ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۱۴ هزار و ۱۶۰ تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۱٫۷ درصد آن، یعنی ۲۵۰ تن به فروش رسید. قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۰۱ هزار و ۹۰۵ ریال است.

در ادامه ۱٫۸ درصد از محصول میلگرد ساده صنعتی مورد معامله قرار گرفت که قیمت پایه آن ۳۱۸ هزار و ۶۹۷ ریال بود.

همچنین ۲ هزار و ۵۷۵ تن از حجم عرضه شده میلگرد آلیاژی، مورد معامله قرار گرفت. این محصول با قیمت ۲۶۲ هزار و ۷۶ ریال به فروش رسید که نشان از افزایش ۰٫۰۴ درصدی قیمت این محصول دارد.

از طرفی، مشتریان تنها ۱٫۴ درصد میلگرد کلاف یعنی معادل ۱۵۴ تن را با قیمت پایه ۲۹۰ هزار و ۹۰۳ ریال خریداری کردند.

علاوه بر این، امروز فروشندگان تیرآهن به میزان ۴ هزار و ۹۲۲ تن از این محصول عرضه کردند و با استقبال گرم مشتریان حدود ۹۴ درصد آن به فروش رفت.

در ادامه ۴۲ درصد از محصول ورق سرد خودرو مورد معامله قرار گرفت. برای ورق لوازم خانگی نیز تقاضایی وجود نداشت.

در همین حال، ۲۰ هزار تن ورق گالوانیزه خودرو در دسترس مشتریان قرار گرفت که تمام آن به فروش رسید. قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۴۱۰ هزار و ۹۹۹ ریال است.

همچنین ۱۷۰ هزار تن کنسانتره سنگ آهن با قیمت ۳۵ هزار و ۷۳۴ ریال به فروش رسید که این قیمت نسبت به قیمت پایه این محصول رشد ۰٫۵ درصدی داشت.

علاوه بر این، ۵۳٫۵ درصد گندله سنگ آهن یعنی ۴۸۷ هزار تن با قیمت پایه ۴۶ هزار و ۶۴۵ ریال به فروش رسید. ضمن اینکه محصولات سنگ آهن دانه بندی و سنگ آهن کلوخه در بورس کالا مورد معامله قرار نگرفتند.

در پایان مشتریان تنها ۶۲ درصد آهن اسفنجی یعنی معادل ۱۳۶ هزار تن را با قیمت موزون ۱۲۳ هزار و ۷۳۰ ریال خریداری کردند.

ریز معاملات روز یکشنبه نوزدهم شهریور ماه

در معاملات روز یکشنبه نوزدهم شهریور ماه ۱۴۰2، از ۲۲ هزار تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا، ۲۲ هزار تن یعنی معادل ۱۰۰ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۲۲ هزار تن آهن اسفنجی بریکت در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۱۰۰ درصد آن به فروش رسید. قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۱۳۰ هزار و ۹۸۵ ریال است.

ریز معاملات روز دوشنبه بیستم شهریور ماه

در معاملات روز دوشنبه بیستم شهریور ماه ۱۴۰2، قرار بود،  ۲۴۴ هزار و ۸۸۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا معامله شود که  ۲۰۶ هزار و ۳۸۰ تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۱۶ درصد محصولات از تابلوی معاملات حذف شدند.

در همین حال، برای ۱۵۲ ‌هزار و ۵۸۰ تن شمش بلوم، ۲۱۶ ‌هزار و ۹۴۰ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۲۳۳ هزار و ۱۲۳ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

همچنین، تختال C که ۳۱ هزار تن از حجم آن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد، به میزان ۶۶ هزار و ۵۰۰ تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۱۹۳ هزار و ۵۰۰ ریال را روی تابلوی معاملات نشان داد.

علاوه بر این، ۷ ‌هزار و ۵۰۰ تن تقاضا از سوی مشتریان برای ورق رنگی ثبت شد که یک‌هزار و ۵۰۰ تن از میزان حجم راه یافته این محصول به تابلوی معاملات بیشتر بود.

در ادامه، ۷ هزار تن ورق سرد B به تابلوی معاملات راه پیدا کرد و ۹ هزار تن تقاضا برای این محصول وجود داشت.ضمن اینکه قیمت میانگین ثبت شده روی تابلوی معاملات برای این محصول، ۳۱۳ هزار و ۵۱۶ ریال بود.

همچنین، تقاضای ۷ هزار تنی برای ۷ هزار تن ورق قلع اندود روی تابلوی معاملات ثبت شد.

در پایان، ۲ هزار و ۸۰۰ تن ورق گالوانیزه G به تابلوی معاملات راه یافت و ۲ هزار و ۸۰۰ تن تقاضا برای آن وجود داشت. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۳۸۸ هزار و ۹۶۵ ریال می‌باشد.

ریز معاملات روز سه‌شنبه بیست و یکم شهریور ماه

در معاملات روز سه‌شنبه بیست و یکم شهریور ماه ۱۴۰2، قرار بود، ۵۱ هزار و ۸۰۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا معامله شود که  ۱۱ هزار و ۹۰۰ تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۷۷٫۱ درصد محصولات از تابلوی معاملات حذف شدند.

در همین حال، برای ۲ ‌هزار تن ورق سرد B، به میزان ۳ ‌هزار و ۲۵۰ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۳۱۳ هزار و ۵۱۶ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

همچنین، ورق قلع اندود که ۷۰۰ تن از حجم آن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد، به میزان ۱۵۰ تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۵۱۰ هزار ریال را روی تابلوی معاملات نشان داد.

در پایان، ۹ ‌هزار و ۲۵۰ تن تقاضا از سوی مشتریان برای ورق گالوانیزه G ثبت شد که ۵۰ تن از میزان حجم راه یافته این محصول به تابلوی معاملات بیشتر بود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors